Erik89 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Haha, du altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Haha:p Nahaj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Skål! her snakker vi DAGSFYLLA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 skål! Øl og jäger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Skål! her snakker vi DAGSFYLLA! Vær forsiktig da Simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Har en vond dag i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Hard runde igår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Skål hver dag fra igår til torsdag regner jeg med! Gjør ingenting å få i seg en øl, to eller fler ila dagene i England ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Skål hver dag fra igår til torsdag regner jeg med! Gjør ingenting å få i seg en øl, to eller fler ila dagene i England ;D Trodde ikke du drakk øl jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Skål hver dag fra igår til torsdag regner jeg med! Gjør ingenting å få i seg en øl, to eller fler ila dagene i England ;D Trodde ikke du drakk øl jeg Egentlig ikke haha. Men man må jo drekke øl i England, kan ikke drikke noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Skål hver dag fra igår til torsdag regner jeg med! Gjør ingenting å få i seg en øl, to eller fler ila dagene i England ;D Trodde ikke du drakk øl jeg Egentlig ikke haha. Men man må jo drekke øl i England, kan ikke drikke noe annet Gull da;) så lærer du noe nytt kos deg i england Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Gull da;) så lærer du noe nytt kos deg i england Ja, er vel på tide at jeg lærer meg å like øl nå snart uansett hehe. Skal jeg gjøre, kos dere på tur da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Skål! Da var vi fremme i Trondheim Kommet fra Ålesund-Bodø idag så var deilig å ta seg en(eller to..tre?) Kalde da;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Skål! Da var vi fremme i Trondheim Kommet fra Ålesund-Bodø idag så var deilig å ta seg en(eller to..tre?) Kalde da;D Hvordan var Ålesund? Fint ikke sant? Da var man hjemme etter en fest som du skulle vært med på -Erik-, hos vegard hehe. Men nå er det kvelden..bare få hjem hu frøkenen her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 AAh, er i overraskende bra form idag ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå