Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I dag kjører vi på med pina colada og finlandia med ingefærøl og lime ;)!

Kos deg og drikk med måte! :P

..Det blir en tørr kveld på meg ja.. :wink:

• Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

På tide med en fuktig kveld igjen:p

Har strevd i hele gårkveld og i dag med valsa fra h*****, så et tips, ikke kjøp valse fra ebay:( men etter masse modifisering fikk eg den endli til å funke:D bland anna så var hullet til navet alt for lite, og det var noen gjenger som gjikk for go fisk..

Nå blir det pizza og bowling for min del :beer:

Skrevet

Blir vel en fuktig kveld på meg å... Skal bli godt etter en hel dags jobbing i hagen for dama sin del. Nye taknedløp og drenering på huset... blir vel stiv å støl som faen i morgen... Men da passer det vel bra med litt bedøvningmiddel i kveld...hehe

Bilen har fått deg en grundig vask både utvendig ig innvendig i dag å, deilig å ha en ren å velduftene bil til helgen...Skål da alle....

Skrevet

Igår blei det en veldig hard kveld, begynte og drikke i 6 tia og kjerringa sa at vi var hjemme igjen kvart på 11 på kvelde, husker fram til vi kom til byen, men så svartna det heilt.. hehe.. Hard kveld.

Skrevet

hallo, skal til å fra på fest, så fant jeg ut at det var bacradi limòn jeg hadde og ikke bacardi razz, hva blander man limòn med??? kjapt!!! alle forslag mottas med takk

Skrevet

I dag blir det nok tidlig kveld og null alkohol på meg. Hadde en knallhard helg i Düsseldorf, så forma er elendig enda. Men har faktisk polert bilen nå. Klar for 1 mai treff i Ålesund :D

PS! Düsseldorf er en vannvittig bra by mtp uteliv. Anbefales!!

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...