Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå må det sluttes å skåles! Blir dårlig her :lol: Drakk en flaske jack daniels igår :? Ikke i vater idag med andre ord :x

Stakkars deg ;) Er en grunn til at jeg ikke drikker whiskey :? Hangovern etter whiskey er det værste..

• Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skål alle bimmers foLK! SETT NU HÆR Æ diskuter om bmw'n min har nå fræmti! Folk har dålig tru på en e30 med litt rust hær å dær osv.. ska vis de :D

Skrevet

Skål.

tJa, aass burde vel mest riktig men greit prøve annet også slik som Hansa :-).

Tja artig kveld med mimring fra egen dvd videoer fra egen filming/foto fra diverse treff (bmwccn og bimmers drammen treff 2007). Lurte en stund på om jeg skulle ta og sende Gunnar men ut ifra han sitt nye utstyr blir det vel ratt kjedelig se på kansje?

Skåål ;-)

Skrevet

SKÅÅÅL! må slenge meg på.. 5 teknikter her nå med hembrent :D funker hver j.... gang! :stupid:

hehehe.. så nå er det snart opp på den lokale puben og legge igjen mest mulig penger 8-[

tælast! :beer:

c6kky75r9mh3zowks5n3.jpg

Skrevet

Jaja, da var den kvelden over! kje søppelfull nå og vet ikke helt å je gjør forno nå.. men er det som er tøft a!

:wave: golfklapp til oss alle som holder ut til over kl 06:00 om morran.. kje gruer meg til turen til oslo imorra...! :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...