D.C.V Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Nå må det sluttes å skåles! Blir dårlig her Drakk en flaske jack daniels igår Ikke i vater idag med andre ord Stakkars deg Er en grunn til at jeg ikke drikker whiskey Hangovern etter whiskey er det værste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Tragedie at polet ikke er åpent i morgen... Er det åpent i Sverige i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Edrulig nyttårs hilsen herfra. Skal jobbe i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Vi skåler i kveld og Og skål for det nye året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Skål allle, good night.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 skål folks! Nettopp ferdig å bytte toppakning på Omegaen! jøye meg for en storjobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Tok du deg litt druevin mens du mekka muren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Hehe! det var fersken! Men nei.. noen pils:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 hehe ferskenvin var det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Skål alle bimmers foLK! SETT NU HÆR Æ diskuter om bmw'n min har nå fræmti! Folk har dålig tru på en e30 med litt rust hær å dær osv.. ska vis de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Skål. tJa, aass burde vel mest riktig men greit prøve annet også slik som Hansa . Tja artig kveld med mimring fra egen dvd videoer fra egen filming/foto fra diverse treff (bmwccn og bimmers drammen treff 2007). Lurte en stund på om jeg skulle ta og sende Gunnar men ut ifra han sitt nye utstyr blir det vel ratt kjedelig se på kansje? Skåål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_e30 Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 captain morgan og cola funker jo, skååååååål di fi##e!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 SKÅÅÅL! må slenge meg på.. 5 teknikter her nå med hembrent funker hver j.... gang! hehehe.. så nå er det snart opp på den lokale puben og legge igjen mest mulig penger tælast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Sier skål ikveld å Nå bærer d til sentrum å party med kompiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Jaja, da var den kvelden over! kje søppelfull nå og vet ikke helt å je gjør forno nå.. men er det som er tøft a! golfklapp til oss alle som holder ut til over kl 06:00 om morran.. kje gruer meg til turen til oslo imorra...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå