///Mysild Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Da ble det faen ikke noe drikking i dag heller. Helvete! SKÅL! festen er på sørlandet om 1 time! bare å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Skål! Har fått på sommerfelgene idag.. utrolig deilig vær! Sender med et litt dårlig bilde av den skitne bilen min:P Ikveld blir det seksti og solo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Da ble det faen ikke noe drikking i dag heller. Helvete! Hva sher? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 skål! da blirre bånngass med bursdags fest å 18 stk Carlsberg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Da ble det faen ikke noe drikking i dag heller. Helvete! Hva sher? Eeeh, nei... Bedt på et par vors, men da må jeg ut på byen i Elverum. Og dit skal eksen min som nylig var utro mot meg. FETT! Nææææææææææt! Hadde tenkt meg ut på Hamar, men folk der er jo helt fraværende virker det som. Tror ikke 320'en klarer å frakte meg til Sørlandet på en time Sondre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Jeg skal tømme en flaske med Alzero Cabernet fra 1998 i godt lag med fruen og en indrefilet av elg. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Kjedelig med sånne ekser 316! Får ødelakt kvelden viss man ser dem, serlig når de har jort noe sånt. Har en kompis som ble dompa av ei dame får åver et år siden, han ringer henne ver gang han skal ut å spør hvor hun skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Exactly.. Var utro mens jeg var på ferie i Spania. ! Fett gjort.. Ble en morsom siste uke det! Orker rett og slett ikke å møte på hu, og orker IKKE å se evnt ting hu driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 316 det er noe dritt når sånt skjer!forbanna damer som holder på sånn kan dra til H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 uff! Er sånne ting som kan ødellege åss menn!! Er en her i området nå som er blitt helt mentalt sjuk av samme situasjon. Var en rolig og solid kar, men etter at dama slo opp og hu fant seg ny mann har han sluttet jobbe og det eneste han gjør nå er å forfølge å true den nye mannen hennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Sånt kan skje selv den beste..for mange år siden banket jeg en kar grundig fordi at han var ny typen til eksen min..ble bare værre!anmeldt bot og hun var drit sur men lærte nå ihværtfall av det..har akkurtat godt gjennom ett brudd med en dame jeg var ilage i 3 år men gidder ikke lage noe trøbbel av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Jaja, jeg tror jeg holder meg singel noen år til jeg Skål igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Noen som skal ut i skien i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 jeg skal kanskje en tur te ritz skal ivertfall kjøre _15_ kjerringer ditt så spørs om jeg ikke tar meg en tur inn sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 jeg skal kanskje en tur te ritz skal ivertfall kjøre _15_ kjerringer ditt så spørs om jeg ikke tar meg en tur inn sjøl 15 kjører du buss el ? eller fler turer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå