Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ble det faen ikke noe drikking i dag heller. Helvete!

Hva sher?

Eeeh, nei... Bedt på et par vors, men da må jeg ut på byen i Elverum. Og dit skal eksen min som nylig var utro mot meg. FETT! Nææææææææææt! 8) Hadde tenkt meg ut på Hamar, men folk der er jo helt fraværende virker det som.

Tror ikke 320'en klarer å frakte meg til Sørlandet på en time Sondre. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med sånne ekser 316! Får ødelakt kvelden viss man ser dem, serlig når de har jort noe sånt. Har en kompis som ble dompa av ei dame får åver et år siden, han ringer henne ver gang han skal ut å spør hvor hun skal :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exactly.. Var utro mens jeg var på ferie i Spania. ;)! Fett gjort.. Ble en morsom siste uke det! Orker rett og slett ikke å møte på hu, og orker IKKE å se evnt ting hu driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff! Er sånne ting som kan ødellege åss menn!! Er en her i området nå som er blitt helt mentalt sjuk av samme situasjon. Var en rolig og solid kar, men etter at dama slo opp og hu fant seg ny mann har han sluttet jobbe og det eneste han gjør nå er å forfølge å true den nye mannen hennes :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt kan skje selv den beste..for mange år siden banket jeg en kar grundig fordi at han var ny typen til eksen min..ble bare værre!anmeldt bot og hun var drit sur :wink: men lærte nå ihværtfall av det..har akkurtat godt gjennom ett brudd med en dame jeg var ilage i 3 år :( men gidder ikke lage noe trøbbel av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...