Sandersen Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 blir flere turer kjører en sliten toyota nå bare. Uten anlegg noen brøyt seg inn forrige helg og stjelte headuniten, hvorfor de ikke tokk med seg hele spellern og resten av anlegget samt pengene i hanskerommet.. i have no idea. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Skååål mvh kristianbmw, mikael b, stian å hønene BMW E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Skål til dere og hønene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 SKÅL Godt folk!!! Då havna eg på hotell i Sand i ryfylke av alle plasser!!!! Va ein fine tur for bimmerten min det. Har nettopp oversvømt badet der og drikker. Skal vel ned å ha meg litt pizza og øl snart. Drikk med måte folkens, det skla eg. Nyter livet om dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Prøvesmaker Cinzano Limetto... Fy faen så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 SKÅL Godt folk!!!Då havna eg på hotell i Sand i ryfylke av alle plasser!!!! Va ein fine tur for bimmerten min det. Har nettopp oversvømt badet der og drikker. Skal vel ned å ha meg litt pizza og øl snart. Drikk med måte folkens, det skla eg. Nyter livet om dagene. Typen da? Kan da ikke etterlate deg han hjemme når du drar for å feste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 SKÅL Nam nam, gode Hansa fatøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Cheri'oh miss fuckin' Sophie! *hick* Ble Peppes ikveld, med dessert som, Gin & Tonic, Jäger og Irish Coffe Og vel hjemme så ble det herr kaffedoktor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 mmmm, Jäger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 *droooooooolll* mawfakkin Homer ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Dooooooof beer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hehehehe, you know it Schkåål da, hører på Timberlake med Dead and gone på voice nå... Fet låt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Lady GaGa med Paper Gangsta Kul den og.. Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Ey, har hatt cd'en et par måneder nå, men har hørt litt for lite på den skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisazza Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Ahh, perfekt sladdeføre i Tromsø akkurat nåh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå