Sandersen Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 nei men det frister veeeldig i dag! spruddlandes sol i porsgrunn og blå himmel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Skål! Sitter me ei nydli Heineken nå, import 0.33l Iskald! kos kos kos... blir snart plukket opp av no kompisser så bærer det avgårde på fest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Skål ja!! Blir utepils i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Skål! Sitter me ei nydli Heineken nå, import 0.33l Iskald! kos kos kos... blir snart plukket opp av no kompisser så bærer det avgårde på fest! Heineken er absolutt best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Slots Guld her, fine greier:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Signerer den(heineken er best altså).. Åååå, ble øltørst nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Drikker bare Heineken jeg blir det annet øl når man er ute da seff Har de egentli Heineken på kran noen plass i norge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Jeg er nitti prosent sikker på at jeg har drukket flere tappeheinekener i Norge, men ikke faaaen om jeg husker hvor :$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Hahaha! Det må vi finne ut VIL drikke Heineken av tappekran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Skal prøve å tenke kjempehardt... Jeg tror jeg vet det! Huset pub, litt oppi gaten over fotballpuben i bergen! Der har jeg drukket heineken fra fat!!! YEY! (nå er hjernecellen min sliten)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Haha Da blir det en tur dit en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janka7 Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Jeg fikk min egen kaffekanne der igår.. Jeg elsker dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Skåååååååål!!! er 21 år i dag, drukket siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Da jeg fylte 21 år tidligere i år.. drakk jeg ikke en dråpe alkohol. For 13 januar skulle jeg inn i militæret.. møte opp kl 8 om morran. Ødela hele bursdagen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Slots Guld her, fine greier:) Fanken får dere smuglerøl helt opp dit ?? hva gir du for et brett der oppe da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå