Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Etter en sinnsyk bra dag med BMW treff og AMCAR så har jeg åpnet min første iskalde pils:)Blir ikke bedre:))))

Litt bedre kan det bli, Bacardi Razz med sitronbrus, øl, rødvin osv....

Skrevet
Etter en sinnsyk bra dag med BMW treff og AMCAR så har jeg åpnet min første iskalde pils:)Blir ikke bedre:))))

Var det på ACR? :wink: Så helvetes mange feite BMW'er i Mo i dag!

Skrevet

Var det på ACR? :wink: Så helvetes mange feite BMW'er i Mo i dag!

Ikke på ACR.. men i sentrum :D Blant sykt mange amcar og mc.var jo veldig bra oppmøte :D

Skrevet

Akkurat ja, det forklarer hvorfor det var så mange fete biler av ymse merke her. Var visst 1000 MC'er hørte jeg! Bor du i Mo du kanskje?

Skål forresten, ære være E.C. Dahl!

Skrevet
Akkurat ja, det forklarer hvorfor det var så mange fete biler av ymse merke her. Var visst 1000 MC'er hørte jeg! Bor du i Mo du kanskje?

Skål forresten, ære være E.C. Dahl!

Hehe er nok det ja :D Nei jeg bor i bodø for øyeblikket :D jeg og S HAFSMO her på forumet kjørte en tur ned igår mårrest.

Skål ja :D

Skrevet

Hadde vært skøy det ja, så kan du få kikke på bilen til en kollega. E60 535 D, med full m-pakke, stappfull med utstyr! At jeg ikke visste det var BMW-treff her i går, så kunne jeg jo ha lufta den. :)

Skrevet

Høres bra ut :D ja var mye fint:)ligger bilder av noen av bmwene på/ treff i bodø området tråden :wink: fikk sett både m3csl og alpina B3 :wink: under annet bil og motorprat.

Skrevet

Er du sikker på at du ikke mener Alpina D3? Jeg så nemlig en blå Alpina D3, samt en alpina B6...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...