kristianbmw Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Faaaen i helvette!!!glemte faen klype meg warsteiner øllen hjemme!!!! Blir vel dreta fordi Skååål a gutta mvh mikaelB å Kristianbmw E30 forewer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikkakjell Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 blei jaggu meg kaptein morgan og cola idag og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Etter en sinnsyk bra dag med BMW treff og AMCAR så har jeg åpnet min første iskalde pils:)Blir ikke bedre:)))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Etter en sinnsyk bra dag med BMW treff og AMCAR så har jeg åpnet min første iskalde pils:)Blir ikke bedre:)))) Litt bedre kan det bli, Bacardi Razz med sitronbrus, øl, rødvin osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Etter en sinnsyk bra dag med BMW treff og AMCAR så har jeg åpnet min første iskalde pils:)Blir ikke bedre:)))) Var det på ACR? Så helvetes mange feite BMW'er i Mo i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Etter en sinnsyk bra dag med BMW treff og AMCAR så har jeg åpnet min første iskalde pils:)Blir ikke bedre:)))) Var det på ACR? Så helvetes mange feite BMW'er i Mo i dag! Ikke på ACR.. men i sentrum Blant sykt mange amcar og mc.var jo veldig bra oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Da er grillmaten fortært og nå er det noen iskalde pils.. snart som venter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Akkurat ja, det forklarer hvorfor det var så mange fete biler av ymse merke her. Var visst 1000 MC'er hørte jeg! Bor du i Mo du kanskje? Skål forresten, ære være E.C. Dahl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Akkurat ja, det forklarer hvorfor det var så mange fete biler av ymse merke her. Var visst 1000 MC'er hørte jeg! Bor du i Mo du kanskje?Skål forresten, ære være E.C. Dahl! Hehe er nok det ja Nei jeg bor i bodø for øyeblikket jeg og S HAFSMO her på forumet kjørte en tur ned igår mårrest. Skål ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Aha, akkurat. Hadde vært artig å hooke opp om du var her nede en gang. Jobber jo her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Ok,ja kunne vært skøy,jeg får gi beskjed her på forumet når jeg drar til ACR 12 14 juni.sommertreffet blir MYE gromt på banen og utfor da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Hadde vært skøy det ja, så kan du få kikke på bilen til en kollega. E60 535 D, med full m-pakke, stappfull med utstyr! At jeg ikke visste det var BMW-treff her i går, så kunne jeg jo ha lufta den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Høres bra ut ja var mye fint:)ligger bilder av noen av bmwene på/ treff i bodø området tråden fikk sett både m3csl og alpina B3 under annet bil og motorprat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Er du sikker på at du ikke mener Alpina D3? Jeg så nemlig en blå Alpina D3, samt en alpina B6... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå