Simen! Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Trodde jeg var alene jeg gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 I`m drunk. SKÅL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Hvis du fortsatt klarer å skrive riktig på bimmers er du ikke full nok Etter norsk grøftefylla-standard iallefall.. Skål ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 SKÅL nå står ny dama og lager mat til oss og jeg har drukket 5 iskalde pils og sitter på bimmers livet smiler til meg : Nye Hobbyen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 hahah ^^nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Brukbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Skål(igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Skååål!! Første "JÆGER`N" Er tatt, så nå skal jeg ut å sette opp Partytelt i hagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Skååål! Straks på vei til vors her, blir garantert en konge kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 skål ja... ut i kveld! feirer anders87s bursdag selv om han er 6 timer unna meg ^^ hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Sånt liker jeg Sondre Har fått kasta innpå et par pils her nå, og fyrer vel opp grillen etterhvert hvis været blir litt bedre.. Blir Bacardi Razz og Bombay Gin ikveld, snadder Skål godtfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Sånt liker jeg Sondre Har fått kasta innpå et par pils her nå, og fyrer vel opp grillen etterhvert hvis været blir litt bedre.. Blir Bacardi Razz og Bombay Gin ikveld, snadder Skål godtfolk! bombay gin er saker grattis med dagen btw! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Glemte å si gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Idag blir det grilling å pilsing her Skål alle sammen god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå