///christian Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Bli ein sommerkarsk idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Skål nydelig vær med noen øl og burger Byen imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Åh, det høres godt ut S.Nilsen!! Må se om jeg finner meg en øl jeg også, så får jeg ta meg en tur på byen og kjøpe meg en burger Forresten, var du på acr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Åh, det høres godt ut S.Nilsen!! Må se om jeg finner meg en øl jeg også, så får jeg ta meg en tur på byen og kjøpe meg en burger Forresten, var du på acr? Hehe ja det er verdt det ja det var jeg Konge helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Var mersom det ja Var du der hele helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Ja fra fredag til søndag 1630.kunn som tilskuer enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Var der fra fredag til lørdag. Var meget sliten på lørdags morgen... Fylla til 5-6 tiden om morgenen, da var det stilt oppe på campen ved banen.. Var bare bjørnstad bil som hadde nash, hehe.. Så var det opp klokka 9 og bli med å kjøre. Stilte du med bil? Edit: så at du skrev at du stilte kun som tilskuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Hehe neste år skal jeg ligge på campen!jeg hadde med "fruen" og bestemte at det var lurt..og ligge på hotell ikke noe særlig da dette var 20 min unna banen,da jeg ble bedt på øl og grilling med tanke på bilen som jeg måtte tenke på.men uten om det så var det konge hele helgen! håper på bedre vær neste år! Bjørstad bil hadde gromme tider rundt banen i den gtr saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Hehe neste år skal jeg ligge på campen!jeg hadde med "fruen" og bestemte at det var lurt..og ligge på hotell ikke noe særlig da dette var 20 min unna banen,da jeg ble bedt på øl og grilling med tanke på bilen som jeg måtte tenke på.men uten om det så var det konge hele helgen! håper på bedre vær neste år! Bjørstad bil hadde gromme tider rundt banen i den gtr saken Hehe, ja, var vel meget ukurant! Vi stilte med bil vi, en sølvgrå dodge ram 5.9 cummins med raka rør bak på platte Sto oppe ved banen ved en svart Ram med raka rør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Jepp :wink har du bilde av den? jeg tok masse bilder men har ikke fått alle på pcen enda.han som bodde på naborommet på hotellet hadde ford excursion som han stilte på drag med (Vet ikke om jeg skrev navnet riktig) er på en litn fest. denne var trekkvognen hans.mener det var en gul camaro som han hadde på henger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Jepp :wink har du bilde av den? jeg tok masse bilder men har ikke fått alle på pcen enda.han som bodde på naborommet på hotellet hadde ford excursion som han stilte på drag med (Vet ikke om jeg skrev navnet riktig) er på en litn fest.denne var trekkvognen hans.mener det var en gul camaro som han hadde på henger.. Jepp, det har jeg, legger ved bilder.. Hmm, kommer du i fra harstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 så grom ut den nei ikke fra harstad nei hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Var på nash jeg og en kompiss borti ei campingvogn, der var det en som påsto at han var mekaniker for en gul camarro schønner du Dumt jeg ikke så deg, kanskje vi kunne tatt en bimmer prat, alltid trivelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Ok da så,ja dumt.man får ta ett Bimmers møte på neste sommertreff da? bestandig kult det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Jepp! Vi satser på 700hk i motor til høst-treffet Blir vel at vi kommer på dynotesteren til bjørnstad bil.. Det må vi gjøre, du må komme deg opp til banen og liggep over tilv oss da? Var jo max. 20meter til depoet/garasjene der vi holdt til, genialt plass, dog vi var der i god tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå