Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var der fra fredag til lørdag. Var meget sliten på lørdags morgen... Fylla til 5-6 tiden om morgenen, da var det stilt oppe på campen ved banen.. Var bare bjørnstad bil som hadde nash, hehe.. Så var det opp klokka 9 og bli med å kjøre.

Stilte du med bil? :)

Edit: så at du skrev at du stilte kun som tilskuer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe neste år skal jeg ligge på campen!jeg hadde med "fruen" og bestemte at det var lurt..og ligge på hotell :roll: ikke noe særlig da dette var 20 min unna banen,da jeg ble bedt på øl og grilling med tanke på bilen som jeg måtte tenke på.men uten om det så var det konge hele helgen! håper på bedre vær neste år! :D Bjørstad bil hadde gromme tider rundt banen i den gtr saken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe neste år skal jeg ligge på campen!jeg hadde med "fruen" og bestemte at det var lurt..og ligge på hotell :roll: ikke noe særlig da dette var 20 min unna banen,da jeg ble bedt på øl og grilling med tanke på bilen som jeg måtte tenke på.men uten om det så var det konge hele helgen! håper på bedre vær neste år! :D Bjørstad bil hadde gromme tider rundt banen i den gtr saken :wink:

Hehe, ja, var vel meget ukurant! ;)

Vi stilte med bil vi, en sølvgrå dodge ram 5.9 cummins med raka rør bak på platte ;) Sto oppe ved banen ved en svart Ram med raka rør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :wink har du bilde av den? :D jeg tok masse bilder men har ikke fått alle på pcen enda.han som bodde på naborommet på hotellet hadde ford excursion som han stilte på drag med :wink: (Vet ikke om jeg skrev navnet riktig) er på en litn fest.

denne var trekkvognen hans.mener det var en gul camaro som han hadde på henger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :wink har du bilde av den? :D jeg tok masse bilder men har ikke fått alle på pcen enda.han som bodde på naborommet på hotellet hadde ford excursion som han stilte på drag med :wink: (Vet ikke om jeg skrev navnet riktig) er på en litn fest.

denne var trekkvognen hans.mener det var en gul camaro som han hadde på henger..

Jepp, det har jeg, legger ved bilder..

Hmm, kommer du i fra harstad?

yxrcwsbplnzly7a1fwwv.jpg

ibktro0l90k7vp6cya6a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Vi satser på 700hk i motor til høst-treffet :) Blir vel at vi kommer på dynotesteren til bjørnstad bil..

Det må vi gjøre, du må komme deg opp til banen og liggep over tilv oss da? :D

Var jo max. 20meter til depoet/garasjene der vi holdt til, genialt plass, dog vi var der i god tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...