Glenno Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Skål ja. Sitter her på sas radisson Oslo. Vært på toppen og i bunn (sånn høyde messig). Sambo på 5 retters middag med arb. Å hva gjør jeg videre? hmm nå er jeg på bimmers, ikke dårlig valg men hva er alternativene videre? (Skal videre til Svinnesund imorgen så noen begrensninger:-) ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 er midt i en blå absolutflaske skål! (1.L) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Mmm . Ingen ting er som flaske konjakk når man skal ta det helt ut Kjør hardt, kjør stil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Mmm . Ingen ting er som flaske konjakk når man skal ta det helt ut Kjør hardt, kjør stil!! Skulle ønske jeg kunne drikke brunt brennevin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Konjak med kaffe er ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Nei, nå jekk kona å la seg, så jeg åpner en Bache til Hehe Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 He he! Disse kjerringene ødelegger mye moro Kanskje greit noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 He he! Disse kjerringene ødelegger mye moro Kanskje greit noen ganger Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Men så lenge vi passer på at kjerringa sover kan vi drikke hva vi vil Drikke og være på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet November 3, 2006 Share Skrevet November 3, 2006 Whhhhhiskey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Skulle gjerne skålt med dere, men med min flaks har jeg fått influensa... Så nå sitter jeg her da, mens alle andre er å drikker og koser seg... Dette bare må taes igjen til neste helg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Skulle gjerne skålt med dere, men med min flaks har jeg fått influensa... Så nå sitter jeg her da, mens alle andre er å drikker og koser seg... Dette bare må taes igjen til neste helg.... Kjipt! Du får ta det igjen neste helg God bedring broder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 tester ut årets jule aquavit fra gilde her nå... noen som har vært på den alerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Jo takker for det... Skal nok det jah... Skal på julebord da, så da er det hela i taket... :D:D:D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 tester ut årets jule aquavit fra gilde her nå...noen som har vært på den alerede? kan ikke si at jeg ble skuffet av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå