Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

Skål :)

Sitter her med min 12 år gamle whisky og prøver å finne tips og lære noe om E34'er... Har kjøpt meg en 525 TDSA 94 modell som jeg skal fikse litt småtteri på..

Har vært medlem her en stund men aldri satt meg skikkelig inn i alle mulighetene her. Nå som jeg har kjøpt meg min andre bmw er det på tide å bevisst gå inn for å lære mer :)

Skål folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aha, tror dere har igjen noen meter ja ;)

Passerer der jo nesten hver fredag, så skal tute hvis jeg ser noen rundt noe gjerder :P

Med BMWen ? :o

Om du kjører med den, så bare se etter en kar med blå/orange bukser, hvit t-skjorte/bar overkropp, gul vest og som er rød i trynet av misunnelse :)

Og ja.. SKÅL for i går :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:beer: I kveld er det stille og rolig, tar noen kalde Hansa Premium med Baileys på is ved siden av. Skal ikke se bort ifra at det vanker en Strawberry Daquari også. Til i morgen sparer jeg ett par Amstel og Grolsch (glassflasker, viktig!), før jeg runder av med Cuba Libre.

Her i Skien er det en slags matfestival denne helga, så i morgen blir det en tur på byen for å smake på en nytt lokalt brygg (Union Bryggeri), samt litt lokal og internasjonal mat. På søndag har jeg bursdag, så da tror jeg det blir fotballkamp og øl før jeg runder av med en cognac... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går gjerne for en god cognac! men er vell heller whiskey menneske! idag er det jæger.. dårli i halsen å tror det hjelper!! :lol:

Enig her gitt.

:beer:

Sitter og tar meg en whiskey nå faktisk!

Blir nok siste rotbløyte på leeenge!

Fortsatt god Lørdag til alle sammen

:headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...