cheron Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Skål Sitter her med min 12 år gamle whisky og prøver å finne tips og lære noe om E34'er... Har kjøpt meg en 525 TDSA 94 modell som jeg skal fikse litt småtteri på.. Har vært medlem her en stund men aldri satt meg skikkelig inn i alle mulighetene her. Nå som jeg har kjøpt meg min andre bmw er det på tide å bevisst gå inn for å lære mer Skål folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Planta godt neri sofan sitter gutta!!!!!!! Helgefyllhilsen fra Clerion og 316 samt en fordentusiast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Aha, tror dere har igjen noen meter ja Passerer der jo nesten hver fredag, så skal tute hvis jeg ser noen rundt noe gjerder Med BMWen ? Om du kjører med den, så bare se etter en kar med blå/orange bukser, hvit t-skjorte/bar overkropp, gul vest og som er rød i trynet av misunnelse Og ja.. SKÅL for i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Skål!! kjerring og unger har rømt huset så nå ere bare å drekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 I kveld er det stille og rolig, tar noen kalde Hansa Premium med Baileys på is ved siden av. Skal ikke se bort ifra at det vanker en Strawberry Daquari også. Til i morgen sparer jeg ett par Amstel og Grolsch (glassflasker, viktig!), før jeg runder av med Cuba Libre. Her i Skien er det en slags matfestival denne helga, så i morgen blir det en tur på byen for å smake på en nytt lokalt brygg (Union Bryggeri), samt litt lokal og internasjonal mat. På søndag har jeg bursdag, så da tror jeg det blir fotballkamp og øl før jeg runder av med en cognac... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Skål folkens! Solgte bilen min i dag så jeg må drikke bort sorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Skål folkens! Solgte bilen min i dag så jeg må drikke bort sorgen Da var bilen borte altså? Hva kjøper du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 hehe, ikke lenge jeg har dem Snuser på en 320d men man vet aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Skål! Da blei det helgefylla igjenn...strax på tur til Døgnvill ^^ Go helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rico Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 går gjerne for en god cognac! men er vell heller whiskey menneske! idag er det jæger.. dårli i halsen å tror det hjelper!! Enig her gitt. Sitter og tar meg en whiskey nå faktisk! Blir nok siste rotbløyte på leeenge! Fortsatt god Lørdag til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 skål ah horer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 skål ah horer ! Skål selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Dær var kvelden over gjestene har tatt kveld..så nå er det en siste iskald pils så er det natt!! sliten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 hehe, ikke lenge jeg har dem Snuser på en 320d men man vet aldri Hehe, sikkert godt å bytte ut litt Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 takk kristian ble drita i går, husker ingen ting etter vors, våknet i senga i dag å husket ingen ting av festen eller vor jeg har vert...ekkel følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå