Haug Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Skål folkens! En tur til Oslo i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Skål ja Julebrus akkurat nå. men blir et par kosejuleøl senere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Skål! Sitter her og varmer opp med et par Smirnoff Ice og hører på nydelig musikk (Ja, det smaker jo godt da). Snart kommer folket !!! Til deg Haug: Ikke gjør noe som ikke tar seg godt ut på kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Skål! Sitter her og varmer opp med et par Smirnoff Ice og hører på nydelig musikk (Ja, det smaker jo godt da). Snart kommer folket !!! Høres bra ut Gratulerer med dagen. Og fest med måte Så kan du gjerne legge ut bilder av de hunnkjønna gjestene dine imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Skåler snart jeg og! handlingen unna gjort.. og snart færdig på denne svartens jobb helgen!!!!!!! dama er fornøyd så nå kan jeg snart drikke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 316, vi får nå se på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 tar en skål i kveld og .. grisefull og politi helvette på døra i går så satser på en litt bedre kveld i kveld ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rfoursk Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Blir en rolig start på kvelden med Forza Motorsport 3 og øl, før vi havner på byen Kjører selvsagt BMW på Forza. Skål gutter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Skål Godt folk steike hva penger jeg har klart å bruke i dag enda jeg har vært på jobb i 10 timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Skål! Sitter og pilser litt hjemme, mens jeg venter på at mamma skal lage ferdig pizzaen, sånn at jeg kan komme meg ut til gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Skål! Første "fest" i den nye leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Skål ja Julebrus foreløpig. burde vel snart hive meg på smirnoffen noen som har noe bra forslag på noe god fest musikk, dance, country, god rock ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Skål! Kjører hardt på Cola Zero i kveld Hehe, nei det blir kjøring senere igjen så blir ikke noe sterkere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Skååål! Fuktig her, sa brura og tok seg selv med dildoooooon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 Hehe ser ut som jeg blir singel igjen......... Eneste som fan ikke stikker av er BMWen min men men SKÅL!tonight wee ride el no sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå