Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skål folkens :) Snart nytt år nå!! Tenkte tanken på å delta mindre i Skål-tråden i 2010, vert edrud bare 2 heljer i 2009 :P begynner å slite på sjela :P

Hvordan går det med leveren da? :shock: Dro på meg kyssesyken jeg, så har ikke vært noe skåling siden en knakanes hyttetur siste helgen i november, men får skåle litt imorgen da :D Selv om det må bli en pen aften da helsa er viktig :P Noen som kan drikke litt ekstra for meg eller? :D

Da ønsker jeg alle lykke til imorgen. Vær forsiktige i den ekstreme kulda, så ingen fryser i hjel. Gleder meg til 2010 :) Håper alle får et bra år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget en måned jeg. Har ikke vært noe morsomt nei :P Gleder meg til å komme tilbake i drikkeformen jeg hadde opparbeidet de to månedene før jeg ble dårlig. Og nå blir jeg jo ikke sånn syk en gang til :D Så da er det bare å jobbe seg tilbake :P Neida, får passe på kroppen også er det jo ikke lov å drikke lenger nå vet dere! Man kan jo bli fratatt lappen for å feste selv om man ikke kjører i fylla.. Hehe. Hva skal folket på nyttårsaften da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...