316 Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Heldig du da, ja... Skulle hilse deg fra Knashaug btw... Tror det var han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 ja, det er nice takker! drakk du med knasern i går eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 Njet, møtte han bare på Styx... Var sikkert 500 folk der i går!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 27, 2009 Share Skrevet Desember 27, 2009 ah. skjønner, hehe. rimelig tight der inne da vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Desember 29, 2009 Share Skrevet Desember 29, 2009 Skål folkens Snart nytt år nå!! Tenkte tanken på å delta mindre i Skål-tråden i 2010, vert edrud bare 2 heljer i 2009 begynner å slite på sjela Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Skål smaker siste rest av jule pilsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Skål folkens Snart nytt år nå!! Tenkte tanken på å delta mindre i Skål-tråden i 2010, vert edrud bare 2 heljer i 2009 begynner å slite på sjela Hvordan går det med leveren da? Dro på meg kyssesyken jeg, så har ikke vært noe skåling siden en knakanes hyttetur siste helgen i november, men får skåle litt imorgen da Selv om det må bli en pen aften da helsa er viktig Noen som kan drikke litt ekstra for meg eller? Da ønsker jeg alle lykke til imorgen. Vær forsiktige i den ekstreme kulda, så ingen fryser i hjel. Gleder meg til 2010 Håper alle får et bra år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Det er morsomt spruddel... Hadde det i desember 2008. Lå i senga en måned, så var det rett på flaska igjen. Vondt skal vondt fordrives. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Det er morsomt spruddel... Hadde det i desember 2008. Lå i senga en måned, så var det rett på flaska igjen. Vondt skal vondt fordrives. Faen meg glad den tid er over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Trodde jeg skulle dø da, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Flere det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Har ligget en måned jeg. Har ikke vært noe morsomt nei Gleder meg til å komme tilbake i drikkeformen jeg hadde opparbeidet de to månedene før jeg ble dårlig. Og nå blir jeg jo ikke sånn syk en gang til Så da er det bare å jobbe seg tilbake Neida, får passe på kroppen også er det jo ikke lov å drikke lenger nå vet dere! Man kan jo bli fratatt lappen for å feste selv om man ikke kjører i fylla.. Hehe. Hva skal folket på nyttårsaften da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Du er visst ikke immun mot kyssesyken selv om du har hatt det en gang, bare så du vet det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Har hørt det er mulig å få igjen, men at det er ytters sjeldent. Nesten som med vannkopper fikk jeg beskjed om Men sykdommer kan man få uansett hva man gjør, så vi får bare leve mens vi enda kan også får det gå som det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 2, 2010 Share Skrevet Januar 2, 2010 Skål Da er jeg endelig fri for juleøl! bare 4 vanlige igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå