anders87 Skrevet Februar 2, 2010 Share Skrevet Februar 2, 2010 You go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 Skål! Vors og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Tilbake, ikke like edru nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 så tidlig tilbake? trodde oslo hadde oppe lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 Skål Oslo har åpent så lenge man ønsker det.... men uansett nå er det en sisste øl å kveld hærrq2e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 hehe.. du avslutta iallefall skrivinga med og vise at den siste øl'en holdt akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 så tidlig tilbake? trodde oslo hadde oppe lenger? Dro ikke ut likevel Fikk en kompis til å hente meg, hadde nok ikke godt av å dra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Schøll Ble litt torsdags nipping Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 12, 2010 Share Skrevet Februar 12, 2010 Skål Da var det endelig helg etter nok ei uke med knall hard jobbing og salg av touringen. Gratulere til ny eier og håper du tar vare på touringen. Fått mye kjeft fordi jeg solgte den men tiden inne for prøve andre bmw modeler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 skål da sitter jeg her og nyter en sommersby apple og grandis mens jeg ser på "the blue collar show: one for the road" (stand up show med 4 rednecks) og skal snart gjøre meg klar for kveldens ablegøyer på lillehammer wohooo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 SKÅL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 skål, i kveld er det yankee å hæla flyende høyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 pån ijenn sitter å venta på at dama skal bli færdi og ordne seg.. ijenn.. sjønner ikke hvorfor dem ikke kan starte 1 time eller 2 tiligere!!! må vente til siste øyeblikk, har sittet hær i 15 min, færdi til og dra, mens dama sitter i koseklærne, med handuk i håre, ordner øyevipper,og syter faen får det ikke til blæ blæ blæææ.. men skål till resten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 Lag en pule-sveis på henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 13, 2010 Share Skrevet Februar 13, 2010 skål, i kveld er det yankee å hæla flyende høyt Happyskvett! Er i Trondheim i helga, vært på solsiden å tatt båten til kompisen min ut for første gang i år, endte opp med 14 torsk på ca 1 times tid Drøkke sea kl 16 idag, Dahls pils og Fishermans Friend for anledningen, haha.. Skal møte Mexos senere ikveld, we're gonna have a blast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå