-Erik- Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Problemet med og jobbe på et utested, er jo at det bestandig blir pilsing etter jobb... Hva er problemet egentlig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Problemet? Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Påske og kald øl. trivsel i stuggu nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Sitter og "nyter" Kilkenny, vondeste ølet jeg har smakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 31, 2010 Share Skrevet Mars 31, 2010 Kilkenny er ikke helt i gata mi heller. regnes ikke som øl i mine øyne Men vet mange er uenig der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Sweden! Bare å drekke seg kanon nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Problemet med og jobbe på et utested, er jo at det bestandig blir pilsing etter jobb... Hva er problemet egentlig =) Problemet er dagen etter... Som i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Skål å god påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 "Skål" med likør-is tror jeg det er. Noe hjemmelagde godsaker Blir pen og rolig kveld hjemme ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 "tror" det blir en rolig fest på meg og, vert full siden tirsdag så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Og du som hadde nyttårsforsett å skrive mindre i denne tråden Men du har vel forbedret deg? Har vel vært edru mer enn 2 helger allerede i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Der er mannen som følger med på drikkinga mi ja hehe ja har vert edru flere helger dette året enn i 09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Godt å ha noen som passer på vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Liker dette Skål spruddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Skål! Får vel hente meg en double ice og litt baileys i løpet av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå