-Erik- Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Skål! Da var vi fremme i Trondheim Kommet fra Ålesund-Bodø idag så var deilig å ta seg en(eller to..tre?) Kalde da;D Hvordan var Ålesund? Fint ikke sant? Da var man hjemme etter en fest som du skulle vært med på -Erik-, hos vegard hehe. Men nå er det kvelden..bare få hjem hu frøkenen her.. Veit. Er alltid fest der når vi er på tur o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Skulle kose meg foran tv'n med potetgull og dipp i går. ÉN tlf fra en kompis og så ble det brakfylla allikevel. Svake mennesker er no dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Skulle kose meg foran tv'n med potetgull og dipp i går.ÉN tlf fra en kompis og så ble det brakfylla allikevel. Svake mennesker er no dritt Kjenner meg veldig igjen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Schøøøøøøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 skåål xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Schkåll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 SCHÅÅÅÅL! Holder meg nok til tuborgen i kveld tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Skål! Ser for meg noen kalde og jâger ( + Kamp ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Noen som er på Festival eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Skulle kose meg foran tv'n med potetgull og dipp i går.ÉN tlf fra en kompis og så ble det brakfylla allikevel. Svake mennesker er no dritt Skjedde meg i går, svakt menneske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Haha, er jo da det er gøy Planlegging av fyll funker ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Hehe, sant det, men hadde store planer om å roe ned på drikkingen, men det går visst bare motsatt vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Samma her! men det er noe som bare må sje av seg selv i fjor var jeg edrug bare to helger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Har vært edru 1 helg hittil i år, må si lommeboka tømmes fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Skål gutter og jenter. Nettop avsluttet en uke med hektisk kveldvakt, så nå smakte det godt med iskald pilsen på verandan gitt Vert på GS idag å henta no deler, + bestilt noe snax fra Schmiedmann. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå