Sandersen Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 edit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 BMW er en god drink. Var forøvrig jeg som linket til den på tulletråden i forrige uke eller noe. Drakk meg full på den forrige helg, og det var rimelig godt i grunn. Til og med i lengden. Blir rundt 27% når den er ferdig. Drakk meg full på grappa i går. Det kan ikke anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 og jeg på bacardi og whiskey(vat69), kan anbefale bacardi razz med bringebær saft(men ikke i mengder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Bacardi Razz med rødbrus er bedre.. men holder meg til whiskey og øl (best for magen..hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Razz med julebrus må jo testes nå i jula! Forøvrig pleier jeg å holde meg til razz og sprite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Razz med julebrus må jo testes nå i jula! Forøvrig pleier jeg å holde meg til razz og sprite det drakk jeg og, men likte ikke den kombinasjonen har fremdeles vemmelig sprit og rødbrus smak i keften, tror det blir en stund til jeg rører rødbrus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 razz, sprite og presset lime, NAM!!! men jeg blir så hissig av vodka at jeg holder meg helst til øl. ingenting er bedre enn en iskald corona, gjerne med en liten dråpe lime her også.. hadde det ikke vært for at jeg er på jobb så skulle jeg tatt meg et par Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Ingenting slår jo bacardi razz å cola? eller jeger med cola og en tutch battery! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Gløgg med vodka og en gos dæsj med honning og sukker.det er jævli bra.var skeptisk med en gang,men dæven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Vat69 ja, sett litt for mye på band of brothers Sandersen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 Vat69 ja, sett litt for mye på band of brothers Sandersen ? hahaha Kanskje det ? den smakte bedre på filmen grufulle saker.. anbefaler ingen og kjøpe den, dyr og besk og jevlig. og for ALL del IKKE prøv og shot den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 4, 2006 Share Skrevet Desember 4, 2006 hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 6, 2006 Share Skrevet Desember 6, 2006 sol, sommer, corona, grillmat og toto med "bottom of your soul".. kan ikke bli bedre for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 SkÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL mine likesinnede BMW entusiaster.Nå kommer jeg akkurat fra en fuktig firmajakt med god cognac og 3 rådyr.Så nå er det bånn gass på julebord, lenge leve BRAASTAD COGNAC gOD BEDRING Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Skål alle likesinna. No er det snart julebord på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå