Dirty Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 ble i flaske 40 igår var drukket opp i halv 11 tiden reiste på byen kjørte et par karuseller. og reiste hjem, lever enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 hehe...skål for at jeg har vært edru 2 helger på rad og går nå inn i den 3. forhåpentlig vis! ikke hatt 2 helger uten fyll på 7 år! fy faen det er faktisk digg ( 2 uker siden jeg var i magaluf så kanskje derfor...nettopp restituert meg! slet i over 1 uke faktisk... må være noe jeg spiste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 hehe...skål for at jeg har vært edru 2 helger på rad og går nå inn i den 3. forhåpentlig vis! ikke hatt 2 helger uten fyll på 7 år! fy faen det er faktisk digg ( 2 uker siden jeg var i magaluf så kanskje derfor...nettopp restituert meg! slet i over 1 uke faktisk... må være noe jeg spiste Ja helt sikkert noe du spiste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 je sier itte nei takk te jentur og jägermeister i kveld nei, sjukt fe kvalitet på kvinsa i Kristiansand, itte er dem vonde å ha med å gjøra heller.. Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Hoho..! Pokker, billetter til Volbeat på Sentrum Scene i oktober er utsolgt... Men men, skal ut i Oslo ikveld, begynt pent med et par pils allerede Skal noen ut får dere slå på tråden, 48 23 90 19 ! Skåål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Var sjåfør på en mercedes sist helg. Har vært så deppa siden.. så skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 se der ja, blei litt idag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Ååååå frydenlund pilsner smakte perfekt kjøpte litt forskjellige typer øl i dag for å sammenligne: frydenlund pilsner, heineken, carlsberg, birra moretti, ja å guldmack.. va vel gjerne noen fleire typer også så ble inst i kjøleskapet så jeg ikke husker. Jo forresten hansa fat, miller og budweiser. Alle er jo nydelig men skøy å samenligne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Frydenlund er ikke topp 5 hos meg Ikke topp10 heller tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Skåål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Ååååå frydenlund pilsner smakte perfekt kjøpte litt forskjellige typer øl i dag for å sammenligne: frydenlund pilsner, heineken, carlsberg, birra moretti, ja å guldmack.. va vel gjerne noen fleire typer også så ble inst i kjøleskapet så jeg ikke husker. Jo forresten hansa fat, miller og budweiser. Alle er jo nydelig men skøy å samenligne litt må smake arendals pilsner, er visstnok nr. 1 på radioresepsjonens liste^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Øl er for kjerringer, grensa mellom guttunger og skikkelig karær går på 40%, ferdig diskutert. Øl er MØKK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Absolut Vodka på meg i dag, ja... Etter nesten ei helflaske sier jeg nå god natt. Har vært slem gutt i hele kveld. Lata som jeg har vært interessert i ei opptatt jente. Det hele toppet seg med at hu spurte om jeg ville være med hjem. Med all respekt for gutten hennes sa jeg nei og nå er jeg hjemme hos meg selv. Klapp for meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Absolut Vodka på meg i dag, ja... Etter nesten ei helflaske sier jeg nå god natt. Har vært slem gutt i hele kveld. Lata som jeg har vært interessert i ei opptatt jente. Det hele toppet seg med at hu spurte om jeg ville være med hjem. Med all respekt for gutten hennes sa jeg nei og nå er jeg hjemme hos meg selv. Klapp for meg!!! lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Enelig en dag derpå hvor dama er fyllesjuk og ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå