Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

Øl er for kjerringer, grensa mellom guttunger og skikkelig karær går på 40%, ferdig diskutert.

Øl er MØKK.

haha. Fordi du ikke er mann nok og liker smaken av øl det.

Du blander med pærecider vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blander ut?! :shock:

Du har tydeligvis aldri fått med deg hva stil betyr jenta mi.

"Stil" er den rake motsetningen av deg som person. Sitte inne på et forum og være svær i kjeften, det er det ikke mye stil over.

Hvorfor kaller du meg "jenta mi"? Selv om personer er penere enn deg så må de ikke nødvendigvis være "jenta di" av den grunn.

Ellers, SKÅL! Innflytningsfest hos en kompis i Oslo. Innflytningsfester med masse folk pleier alltid å være morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blander ut?! :shock:

Du har tydeligvis aldri fått med deg hva stil betyr jenta mi.

"Stil" er den rake motsetningen av deg som person. Sitte inne på et forum og være svær i kjeften, det er det ikke mye stil over.

Hvorfor kaller du meg "jenta mi"? Selv om personer er penere enn deg så må de ikke nødvendigvis være "jenta di" av den grunn.

Ellers, SKÅL! Innflytningsfest hos en kompis i Oslo. Innflytningsfester med masse folk pleier alltid å være morsomme.

Bevis på at alkohol gjør noen mennesker mer forbanna :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør hør!

Samme sykdom her,Dirtydicky...

Hver gang jeg setter malerkosten i ei bøtte med vann eller white spirit,er det kun et spørsmål om timer før den må ut igjen og ta 2. etasje eller lister inne,eller vindskier ute...

Trenger ikke å lure på hva fritiden skal brukes til da,mtp at jeg i tillegg må stable inn et par tonn ved før vinteren.. :P

SKÅL! Denne er for meg i kveld! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør hør!

Samme sykdom her,Dirtydicky...

Hver gang jeg setter malerkosten i ei bøtte med vann eller white spirit,er det kun et spørsmål om timer før den må ut igjen og ta 2. etasje eller lister inne,eller vindskier ute...

Trenger ikke å lure på hva fritiden skal brukes til da,mtp at jeg i tillegg må stable inn et par tonn ved før vinteren.. :P

SKÅL! Denne er for meg i kveld! ;)

Hehe VED fikk jeg au idag SATAN for ei helg dette blir :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau,og folk lurer på hvorfor jeg ikke vasker bilen...

Legg til en gutt på 1,5 år som virkelig krever å finne ut av verden,så er ikke fritid et tema lenger....

:D

:lol: Heldigvis ingen unger enda, men 2 hunder å ei dame som maser om å pusse opp alt som er mer en 1 år gammalt. sliter ut en stakkar selv med ADHD :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...