Wacman Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Hør hør! God fyr i Jøtul'en med glassdør,en duggende Frydenlund fatøl,'tiz weekend! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Og med Tuborg:) Ja jeg hadde vært i Finland idag å kjøpt noen Koff øll. Dem smakte såpevann så jeg måtte gå over til noe med litt mer % i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Hør hør! God fyr i Jøtul'en med glassdør,en duggende Frydenlund fatøl,'tiz weekend! Hah. Detta var ditt innlegg nr 1337 Vi som er litt datanerder ler av den ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 http whatnow? Hehe,jeg er ikke kyndig nok i den verdenen til å ta den,men må redigere at det var Aas fatøl,ikke Frydenlund. Edit: aha,men google er jo en motherf**ker da, seff er det 1337! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 http whatnow? Hehe,jeg er ikke kyndig nok i den verdenen til å ta den,men må redigere at det var Aas fatøl,ikke Frydenlund. Kort forklart: Leet, l33t, 1337 eller Leetspeak er et nyere og mer moderne skriftspråk, brukt hovedsakelig av gamere og forum-tilhengere, verden over. Denne typen skriving, er blitt utviklet til et eget skriftspråk, som er ord, satt sammen av bokstaver og tall, som ser ut som bokstaven man skal bruke, for eksempel 0 i stedet for O, 7 istedet for t, 1 istedet for I og videre. Språket inneholder også en del ord som man ikke finner i noen andre ordbøker. Eksempel på slik omskrivning, der bokstavene byttes ut med tegn av likt utseende og uttale er: «Wikipedia = \v/!| Navnets opphav, kommer av slangen Leet, som kommer fra ordet Elite. Man skriver også ofte leet som L33T eller 1337, som er leetspeak-versjoner av ordet leet. Mange vil også kalle leetspeak for det offisielle dataspråket. Språket har fått navnet leet (elite) fordi de som brukte det i starten så på seg selv som det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 mhm,jeg redigerte nokså tett på eders forklaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Fikk denne nå; General Error SQL ERROR [ mysql4 ] Too many connections [1040] An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Og med Tuborg:) Ja jeg hadde vært i Finland idag å kjøpt noen Koff øll. Dem smakte såpevann så jeg måtte gå over til noe med litt mer % i Er cognacmann så nå går det i Martell Gordon Blue:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Og med Tuborg:) Ja jeg hadde vært i Finland idag å kjøpt noen Koff øll. Dem smakte såpevann så jeg måtte gå over til noe med litt mer % i Er cognacmann så nå går det i Martell Gordon Blue:) Fikk nettopp en Carlos nr3. ikke feil Minner litt om brandy :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Tror svigers prøver å sjenke meg full -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Yes da var kvelden over, Digg bånngææz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Shaker- the partymaker! Hah, funka igrunn bedre med heimemixa, men jaja, LA GÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Jæjæ, så var det helj \:D/ Blir vel flaska med gode kamerater i kveld. God helj folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Jæjæ, så var det helj \:D/ Blir vel flaska med gode kamerater i kveld. God helj folkens samma her! skal fortære turborg limecut i kveld så blir det vel billige drinke rpå min arbeidsplass nr 2 tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 I kveld skal jeg rive ned og brenne opp kåken til Clerion... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå