D.C.V Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 emo-kveld x10 for min del! Nei skål med ett glass vann og paracet Det var årets julebord i går (fredagskveld), så blir jo meget artig med jobb på mandagen, ehe... Tror ivertfall man har nok å snakke om glede meg til å høre ka du klarte å prestere på julbordet gla jeg sto over julebordet å glede meg til å gå på jobb for engangs skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Skål folkens, øl´et smakte meget godt i dag, er heilt ferdig med julegavene og, og det er ein befrielse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Er nesten ferdig med julegavene her også. De siste veit eg ka eg skal kjøpe, så det tar eg i neste veke en gang, godt å slippe å tenke på det meir:) mulig det blir noen pils i kveld her også, om ikke så blir det vel litt kjøring:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Er vel på tide å begynne med gavene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Ein dusj, ein pilsunge, røyk til da tenker eg går på vorspiell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Er vel på tide å begynne med gavene nå Planen min var å begynne tidlig i år... I fjor begynte jeg lillejulaften, og var ferdig juleaften. Ikke å anbefale. Det blir fort dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 I kveld tror jeg faktisk IKKE det skal skåles! Det blir faktisk en liten befrielse det også Julegaver? Hva er det? Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Da ble det skåling i kveld gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Esj.. Vodka Blue var noe herk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 skål ja.. pils og coqnac i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Hørtes fint ut Xo ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 PIls i måro, 2 brett med sterkøl fra sverige som står å venter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 full heile tia i.. lapp laus er en befrielse..heheh.. takk gud for altervin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Alkoholen har vell kanskje ikke skyld i at du er lapplaus og vell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå