snurresprett Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 h....l..vte.. minn meg på, aldri igjen å vente me å legge på senga til eg kjeme fra fest:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 Bacardi Lemon og Cola Light Lime! da er jeg i himmelen Nordlandspilsen er også en favoritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 skåål ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 På tide sette seg med Juleølen nå folkens!! SKÅL! GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 aaaa hyttj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Då skal eg til på juleølet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Håper det er Ringnes Juleøl dere drekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Her går det i aass! Skåååål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Håper det er Ringnes Juleøl dere drekker går faktisk i mack juleøl den er god den skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 Her går det i pærecognac! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Braastad XO i dag. Det er kos det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 I kveld tappet jeg rett fra apparatet,ikke noe som er som det på en god kveld.Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 mack = mackverk billig skvip. Ringnes som er saken da! kanke akkurat si noe annet eller siden jeg jobber der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Desember 26, 2006 Share Skrevet Desember 26, 2006 Ingen som skal skåle idag? Blir hentet til vors om 5 min, så er det ut på livet etterhvert Satser på god stemning og masse kjentfolk, enjoy folks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå