Jonass Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Skål ja, skal ta meg noen pils i kveld etter at vi tok ut motoren på isbilen ikveld. Det var enkelt det så nå er det å begynne å overhale dritten, spent og se hvordan det ser ut etter at olje lampa kom på på acr i 140kmt, og fullt turtall..tror oljepumpa ga seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 I da tar jeg en knært med Braastad vsop Og en pils Vant en flaske Martell Noblige Noen som vil anbefale den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 D.C.V prater vi konjak her? hmm any way happy skvee`t. øl og fjordland her . Hmm noe annet gjøre når hverken bil eller forsikringsoppgjøret har gitt lyd ifra seg. Lurer kansje på hva en kan bruke en nød konto på 25t til å kjøpe for å slukke litt tørste hva angår kjøp av bmw kansje sånn intilll videre. Være tålmodig spare noen kr ett hvis antall mnd eller finne seg et enkelt prosjekt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Her snakker vi cognac ja Og det blir nok et par glass i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Øl og taco ikveilj! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 ØL på meg å Ågedal//M idag. Jesus være med der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 huff... bilfest igår.. stryn, nordfjordeid, Måløy. tror jeg sov halve veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Hehe jeg hadde bilfest i går, de sov ivertfall ikke de syntes det var veldig morsomt når de hadde putta politilys på taket mitt uten at jeg merka det og, trudde det var noe de styra og blinka med inni bilen fikk mange blikk da'ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Skåål! Heineken & Budweiser ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Hehe jeg hadde bilfest i går, de sov ivertfall ikke de syntes det var veldig morsomt når de hadde putta politilys på taket mitt uten at jeg merka det og, trudde det var noe de styra og blinka med inni bilen fikk mange blikk da'ja du hadde blitt fotgjenger på stedet hadde purken sett dere! sitter med en astica jeg(vin) som jeg har blitt anbefalt.. nåja.. gikk å satt på kaffen.. karsk er best!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Vi hilser på braastad i kveld og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Synes Braastad V.S.O.P er helt ok til ca 450 for 1 liter. Cognac er bare helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 hahaha for en fin dag. pølser og pils, fin kombo dæven for et bål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Skål og god påske! Klart for Totenåsen og pils og Knob Creek Whisky i vind og sol! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 sitter med en astica jeg(vin) som jeg har blitt anbefalt.. nåja.. gikk å satt på kaffen.. karsk er best!! Bli' itj' no' barsk ut'n karsk Stemmer med her. Blir for søtt med drinker i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå