mOMOe Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 øl, spekamat og bimmers på meg i kveld. er så koselig atte. begynner å bli litt vrient å skrive riktig her da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 aaaaaaaa skål skål å mere skål hahahaha det e det sjønnaste eg veid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Ble vist ikke noe drekke alikavell, kjørte rundt på fulle folk istedenfor, fy faen og kjipt det egentlig er og kjøre rundt på fulle folk as !! *møkk lei* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Håper du fikk drøssevis med penger. Kompis eller ikke. Vi er ikke gratistaxi vi som ikke drikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Jepp, ble skåååål her også. (PS. Selvom jeg ikke har så mange innlegg her så følger jeg godt med hver dag ) Trodde det kunne bli bra idag, og det beste høydepunktet idag var drosjeturen hjem Var invitert på Frøken Norge "førfesten" idag på Kahrma. Bra med folk, men allikevel så blei det kjedelig, selvom det var mye drit fine damer der. Påskèn sin skyld?? Jaja, kan ikke bli like bra hver gang. Skål og sov godt. Pax Vobiscum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Håper du fikk drøssevis med penger.Kompis eller ikke. Vi er ikke gratistaxi vi som ikke drikker.. Håva inn 700 + gratis mat skulle drekke sjøl, men var ingen som kjørte alle drakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 8, 2007 Forfatter Share Skrevet April 8, 2007 Ahh,godt og ikke være fyllesyk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 8, 2007 Share Skrevet April 8, 2007 Å hold kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Ja, der va helga begynt, og jeg vil ønske den velkommen med noen flasker tuborg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Hehe jeg er på en fest uten og drekke faktisk, gått lei... er jo egentlig ikke noe kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Hehe jeg er på en fest uten og drekke faktisk, gått lei... er jo egentlig ikke noe kult Er snart 2 mnd siden jeg drakk sist.. Har vært sjåfør hver helg, men nå har lillebroren min fått lappen, så da er det MIN tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Skål folkens I kveld blir det kasta neppå noe godvarer \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 En og to og tre tuborger.. fire fem og seks tuborger.. sju og åtte og ni tuborger.. Ti tuborger små... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 jaja ikke noe drekke på meg i dag eller føles faktisk helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå