Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

aequitas - veritas: Takk for det! Bilder av nybilen kommer så fort jeg får gnukket og fikset den slik den skal være.. Fisherman er en fin shot. Også får man god ånde av det i forhold til mye annet man stapper innpå!

hehe :lol: ..det hjelper egentlig lite med å drikke noen shots med fisherman når man har drukket øl tidligere på kvelden..! :lol:

Kan du si hvilken bil du har kjøpt deg? :wink: ..i værtfall hvilken serie du har valgt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aequitas - veritas: Jeg har nå gått for E34.. Måtte ha meg en forholdsvis billig bil nå som jeg skal bygge hus.. Men veldig fornøyd og gleder meg som en unge til jeg får bilen!

mhane: Irish coffee er aldri feil! Har jobbet som bartender i 8 år og irish er vel kanskje det jeg har lagd mest av. Er vel også favorittdrinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å bygge hus selv, prisene på hus er jo helt sinnsyke, men det er vel ikke bare bare å bygge heller... har sett meg ut en relativt billig tomt, men har ikke fått ut fingeren enda...

E34 er jo et nydelig karroseri, er egentlig på jakt etter en 525 ix men det ble foreløpig for dyrt og jeg endte opp med en Mondeo 4x4, billig men FORD... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene er sinnsyke ja.. Men jeg har ikke noe tro på at det blir billigere, så det er bare å begynne! Tomta mi på 1 mål kostet 400 000 kr.. Blir nærmere 2.5 mill for mitt hus også.. E34 har jeg alltid vært glad i og nå har jeg fått tak i en med litt trøkk i og som jeg kan pusse og gnukke på resten av livet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Nachspiel!! Trøkk og trøkk.. Trøkk for meg ihvertall.. Legger som sagt ut bilder og info litt senere. Men moro blir det og gleder meg som en unge til jeg får bilen!! hehe.. Husmerket jeg falt på var boligpartner og hustypen er midtgard. Pent hus og fin tomt!

Tomt i nord er fint høres det ut som! Har noen slektninger i Sortland og det er ihvertfall en nydelig plass!! Dette er en veldig bra tomt da ved Mjøsa som jeg har fått tak i! Heineken er forresten veldig godt øl!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var meget artig at du har valgt en E34! :) Det er et karosseri jeg har blitt meget glad i.. :twisted:

Håper du liker bilen og steller godt me den! :D

Takk for meg, og god natt! :clap:

EDIT: Måtte bare oversette til Norsk etter det jeg skrev i natt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...