Ellingsen B. Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 hikk.. tilbake fra by'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 skål ja, var en tur påbowling,, kan vel konkludere med at alkohol ikke er prestasjonsfremmende:p ikke? Mange tror de blir verdensmester når de drikker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Skål folkens! Noen flere som pilser i godværet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Åååh... den så god ut du mr.aequitas - veritas. La meg gjette... Kan det være en pilsner fra Mack? ... kanskje en arctic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Åååh... den så god ut du mr.aequitas - veritas.La meg gjette... Kan det være en pilsner fra Mack? ... kanskje en arctic? Det der var en Pilsner ja! ..God sort det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 He he. Det virker som om du hadde det perfekte været for en utepils også. Er bildet tatt i Harstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 He he. Det virker som om du hadde det perfekte været for en utepils også.Er bildet tatt i Harstad? Været var alldeles utmerket! ..For en gangs skyld! Bildet er tatt hjemme på sandstrand.. Kanskje ikke så interessant, men her har du nøyaktig posisjon! Her har du også et bilde tatt rundt klokken 00:00 i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Der så det fint ut. Kanskje jeg må slenge dykkeutstyret i binmmern og sjekke undervannslivet der oppe. He he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Der så det fint ut. Kanskje jeg må slenge dykkeutstyret i binmmern og sjekke undervannslivet der oppe. He he. Er fint her på sandstrand ja! ..Og mye hav å dykke i for de som kan det! Skulle gjerne kunnet det jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Tja, bare et lite kurs og så er du i gang. Men det koster har jeg funnet ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Skål!! Nå har jeg endelig fått trekt opp en Warsteiner.. Finner ikke bedre øl enn det, unntatt Licher! Ett lokalt øl i vi fikk i Weissenburg i Tyskland i fjor.. Jaja.. Uansett.. Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Hadde det ikke vært for at jeg har vakt, så skulle jeg ha sagt SKÅL jeg også. Vel å merke med en Grolsch. Enjoy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Takk for det! Grolsch er også veldig godt! Morsomme de eldre flaskene der med sånn skikkelig kork med bøyle! Jeg skal ta ett par øl for deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå