Espen M33 Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Takk for det! Grolsch er også veldig godt! Morsomme de eldre flaskene der med sånn skikkelig kork med bøyle! Jeg skal ta ett par øl for deg også! Man får sånne flasker fra Grolsch enda. Sto en litersflaske med sånn topp på Meny sist jeg var innom.. Forøvrig så har jeg drukket en Mönschshof kellerbier nå. Meget god øl, og med kork på bøyle-flaske Enda godt jeg skal til Tyskland neste helg siden øllageret nå er tomt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 får vel si skål eg også. Skal slappe av med et par filmer og noen kalde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 den hjemmelagde vinen var farlig god og farlig sterk kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 apropo hjemmelaget vin, har 25liter ferskenvin på en dunk jeg glemte helt av.. stått i 1 år nå, skal den fortsatt være drikkendes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Er ikke ekspert på å sette vin, men 1. år på dunk er vel i lengste laget,..? Er jo bare å ta en liten sup for å kjenne åssen det ligger ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Vet ikke om ett år er for lenge, men vin blir i hvert fall til eddik hvis den står for lenge. Så da er det vel bare å smake ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 noen som vil kjøpe eddik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 De todagersene tar på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 skååååååååååål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 De todagersene tar på... Off, du kan så si.. Sitter på hotellet i Kiel og drikker på en påspandert rødvin nå.. Kvelden i går ble lang og hard, og det hjalp ikke på å kjøre skoda i 35 mil heller.. Men nå skal forma OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Hmmm... Beisa 400m2 med terrase idag, synes jeg fortjener en øl.... Tar en gin & tonic også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Har vel fortjent både en øl og en GT da! Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 16, 2007 Share Skrevet Juni 16, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet Juni 17, 2007 Share Skrevet Juni 17, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå