D.C.V Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Skål kara I dag/kveld/natt blir det Bayers lager, Brown ale, Guiness og Carlsberg Pluss en 6'er med Tuborg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Kjeft a... Vært på kurs i kveld og skal igjen i morra tidlig.. Men etter kl 17 i morra er jeg klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 selger jeg bilen imårra blir det på med spanderskoa og en tur på puben:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 sitter som på side 1 i denne tråden med en jegermeister å dårlig hals! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 2, 2007 Share Skrevet November 2, 2007 Brisen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Brisen nå hiver meg på den ja skåål til hele gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 hahaha denna tråden leita jeg etter, fint den bare dukka opp!!! SKÅL!!!! THE KING IS BACK ON TRACK for et par min føre han sloookner bortevekk i senga nei dæven i dag harre gått i alt fra sjampis te vk orange te 60% kosenkorva te vodka battery, for en blandig... uff uff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Kutter du nå Sandersen rekker du kansje bimmers.no treffet i drm imorgen, he he Jepp skål da folkens selv om det kun blir par øl fordelt utover hele kvelden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Skål ja Iskald tuborg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Iskald duggen Asss samt prøve smaking av ringnes juleøl:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Koser meg med 24år gammel whiskey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Du drikker whiskey som er 2år gamlere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Koser meg med 24år gammel whiskey Må være en spesiell grunn da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 jeg blir faenmeg ikke full lenger! før drakk jeg fint to sixpacs uten snev av problemer, måtte ikke tvinge det ned...men i høst har jeg slitt....klarer nesten ikke mere en en sixpack før jeg føler at jeg må presse det ned...og sprit takler jeg ikke...begynner bare å danse...HVA ER GALT MED MEG!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 Du har blitt eldre kazynor. Prøv brunt brennevin og kaffe, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå