MPowered Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 jeg blir faenmeg ikke full lenger! før drakk jeg fint to sixpacs uten snev av problemer, måtte ikke tvinge det ned...men i høst har jeg slitt....klarer nesten ikke mere en en sixpack før jeg føler at jeg må presse det ned...og sprit takler jeg ikke...begynner bare å danse...HVA ER GALT MED MEG!!!!!! Ta deg et glass å to rødvin når du kjenner du blir lei øla... da er du igang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet November 3, 2007 Share Skrevet November 3, 2007 hehe er jo bare 19 sommere gammel....må ha vært den forbanna Hove festivalen...var konstant drita i over 7 døgn.... hehe konsertene begynte på mandag, jeg hadde satt opp telt og begynte å drikke lørdagen helga før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Kutter du nå Sandersen rekker du kansje bimmers.no treffet i drm imorgen, he he Jepp skål da folkens selv om det kun blir par øl fordelt utover hele kvelden:-) hahaha nei, ikke mere drekking på meg på lenge nu, vært uggen i hele dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordal Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 blir itj barsk uten karsk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Koser meg med 24år gammel whiskey Må være en spesiell grunn da eller? Nope, Bare deilig og slappe av foran peisen, med noe godt i glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 bob bob.... litt masse jeger i går kanskje..... *gruff* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Skål! Siste ølen før jeg kryper til køys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 Skål! Siste ølen før jeg kryper til køys! Jepp, skål. Ble bare par natt pils da jeg har vært sjåfør før ikveld. Men får vel være bra uansett . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Ja så ble d endelig helg igjen. Tenkte jeg skulle meddele en gladsak fra adresseavisa i dag http://www.adressa.no/nyheter/utenriks/article979611.ece Ta dere en bayer, skål da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 Cheerio Miss Sofie!! Har begynt å konsumere burk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 De Luze X.O. Her, meget god å rimelig cognac! anbefeles! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 16, 2007 Share Skrevet November 16, 2007 De Luze X.O. Her, meget god å rimelig cognac! anbefeles! Heller til Braastad eller Backe Gabrielsen, da seff XO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Hehehe skål gutta i dag harre blitt mye piratkjøring med kompiss og, sopa inn litt penger.. har lært at 18år gamle jenter tjener du lite penger på.. 40år gamle bestemødre derimot! de soper du inn gryn på.. + de er jevlig råe!! begynte å preike om "jaja vi har jo fin fin erfaring osv" det hu ville betale med hahaha.. lang historie.. jaja Nej.. music time, NITE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 øl,irish coffee,pink peach og monkey(absinth) DÅÅÅÅRLIG COMBO, fikk fan ma puste problemer :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå