E36Cab1 Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Du er å finne på dass i heile dag alså? hehehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Hmm nei det gikk fint det faktisk... rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Nå kommer jeg etter her toro http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/gall ... =Itemnr=31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 ja, skål for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Ut i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 skål bimmers:) tequila på bordet idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Ut i dag eller? Nææ.. trukke det. Begynner i nye jobben til mandagen så orker ikke dukke opp der med masse fyllenerver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Hvilken ble det. Den godt betalte eller den andre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Hehe.. det ble den godt betalte Lite hjemme er minus, men ser det som et pluss at jeg får egen bil som jeg kan styre med nesten som jeg vil. Tror jeg blir fort lei av å bare kjøre langt, men fikk høre at det ikke er snakk om hver uke, så det er litt variasjon på nærområdet og langkjøring, da går det jo enda ann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Høres bra ut. Lykke till \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 jaja blei vist en liten snik tur ut i dag og skål... bare ikke drekt så himla scheeise mye i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 sandersen på fylla igjen ja hehe. jaja, skål da gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet November 18, 2007 Share Skrevet November 18, 2007 Skål rævhål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet November 19, 2007 Share Skrevet November 19, 2007 hoff å hoff... fylle nærvene kommer å tar meg! Ble dompa av dama fårje helg, vært sammen å samboere åver 2 år... så nå sitter en kommende hobby alkis hær, utn dame eller lappen, eller bmw:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå