marararius Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 hehe.. prøv.. det er ikke så gale som dere tror..alle jeg har festet med har nesten vrengt magesekken da de ser hva jeg blander med, men har fått mange til og like det Hvis dere pleier og drikke Razz, då kjøp ei lita flaske med Urge da vell, bare for og prøve... Trenger ikke blande ett helt glass vetu Dessuten, jeg er ikke det minste bakfull Jeg har prøvd det, og det er godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 hard helg.. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 hahaha skål, gelesprit fyyy fan, smakt deT? mekka en svææær bolle å peisa på!! haha.. fy. fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 Tenkte at jeg skulle bli full ikveld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 skulle vel gå fint me den stabelen der:D Edrukveld her i gården, 3. helg på rad, går ikke i lengden det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Jaja, kjørt litt "taxi" ikveld jeg Må finansiere bilen og avogtil Godnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 VI ER ENGA !!! sitter å drikker i South Carolina! skal på "julebord" med gjengen i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 nå skal jeg lolle skål alle alle må prøve vikingfjorf å rådy blod blabla bedugga skål for fi##e og fedreland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Jaja... dårlig med liv å damer på byn i kveld.... jeg får ta nacher'n selv i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 + = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 nå skal jeg lolle skål alle alle må prøve vikingfjorf å rådy blodblabla bedugga skål for fi##e og fedreland Rådyr blod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Rart det gikk bra for min del på fredag. Kasta ned på en vinflaske av noe slag før jeg tok 3 utepils. Da jeg kom tilbake var det rett på Jegern.. Shotta ved ned en hal helflaske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Jäger er stygge saker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 9, 2007 Share Skrevet Desember 9, 2007 Ikke like stygt som GeleSprit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå