anders87 Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Jaja, da er det på'n igjen da Skal gjøre Oslos gater utrygge ikveld, hehe.. Flere som skal ut ikveld eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Skål ja:) Har ikke begynt å drikke ennå, men like greit å skrive mens jeg fortsatt klarer det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Bånn gass i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mooncab Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Frykter nesten det ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulS Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Ja idag skal det ta av!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Jepp skål for dagen min idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 skål ja grattis med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 skål ja grattis med dagen Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 ja da er noen gode kalde inntatt. nå skal poden i seng og garegen skal intas med noen flere kalde, godt frua starks er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 20, 2008 Share Skrevet Januar 20, 2008 Fått ned et par kalde i kveld, men det ble satt en brå stopp på morsomhetene da dama ringte i sta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 skål for at det er fredag i morgen \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 "Skål" for at jeg ikke har smakt en eneste duggfrisk helt siden nyttår, og ikke blir det noe denne helgen heller... Men skål heller for at jeg bestilte biletter til sunny beach til sommeren idag 8dager med masse duggfriske \:D/ Hva er vel bedre enn kald drikke i varmt vær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Bare husk at du drar til ''russland'' med palmer da. Mange nordmenn som ser palmer og sandstrender og tror de er på gran canaria. Det er jo tross alt et østblokkland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Bare husk at du drar til ''russland'' med palmer da. Mange nordmenn som ser palmer og sandstrender og tror de er på gran canaria. Det er jo tross alt et østblokkland. "Bloddy beach" er ypperlig for de som er ute etter billig mat, drikke(30,- for 100cl sprit) og damer:D Men dog MYE kriminallitet, ran og horer. Er ikke trygt å gå alene på kvelden/natta for å si det mildt. Men uansett blir ikke no fylla på meg denne helga. Må prøve å ta det litt med ro etter ei alkolisert førjul, romjul og nyttår. Ti dager i strekk kan ikke bra for levra Cognac: Braastad XO, De Luze VS Sprit: Drikker helst ikke men.. Bacardi Razz/Lemon Likør: Jægermeister, Kahlua/Bayleys og kaffe Øl: Carlsberg på flaske, sier heller aldri nei til en tappa halvliter! Rødvin: Le Cardinal 2005, De Luca Ja det er vell det her det går i! Men nå ble jeg tørst gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemesis Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 Øl ( Hansa) Sprit og kaffe Og noen damer? Perfekt fredagskveld. Spsielt siden danskebåten( som jeg skulle m på) Ble innstilt til i morgen pga dårlig vær. Trenger forresten ikkje reise vekk for å drikke billig vel? ( kjelen koker i kjelleren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå