D.C.V Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Øl er best Fins ikke fyllesyk i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Er det noen som er tørste inne her idag da? Blir noen bayere på meg idag, også fikk jeg med meg en helflaske med After Shock fra syden, så blir et par shoter fra den ikveld Heheh, skål ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 skål!!!! spretter min Absolut vodka Limited idition i dag.kunn produsert 7000 av denne:-)er ekte disco flaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Hehe, såpass bør det være;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 skål for felleskapet a gutta going back to old times Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Andre gangen jeg byr opp til fest og blir sittenes alene å drekka. Men men, man finner ikke mer selskap enn i seg selv (og bimmers forumet) SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 skål for felleskapet a gutta going back to old times Solo??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Solo??? Hehehe, er det ikke et slag for rusbrus a tru? Ser de VK bokstavene og det er da rusbrus hvertfall.. Anyways, da er AfterShocken spretta, skumle greier det der ass! Hehe Schhhåååål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 smaker HELT likt som solo, ikke alle steder får den. Vodka kick orange. men etter de og 2 tyker shots på byen samt 1 isbjørn(anbefales) og en annen som er lik isbjørn + ei rosa drink sååååaeh blei man rimelig fin i formen knæll kveld! utenom at måtte vente 1time i busskø for en buss som aldri kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Buss fra fylla er ukurant! Har ikke alle bmw eiere en trofast bmw venn? Det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 skål!!!!spretter min Absolut vodka Limited idition i dag.kunn produsert 7000 av denne:-)er ekte disco flaska Har 4 stk slike, synes ikke de er så limited;) Kul flaske ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Buss fra fylla er ukurant! Har ikke alle bmw eiere en trofast bmw venn? Det har jeg joa men ikke når bmw'ne står vinterlagra og er fler som skal hjem hehe men jo faktisk blei henta av en bmw te slutt haha. kammerat i farens e34, bussen kom jo ALDRI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Andre som kom hjem sent..? Falt ikke helt i smak her for og si det sånn heheheeh meneh, arti' var det lell ! ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 skål for felleskapet a gutta going back to old times Jentedrikk Sandersen!! Skål a Vært på harrytur idag, så nå er det rett ned med noen budweiser før det blir ut i porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Er det kaldt ute og peisen er tent, da er det deilig med en konjakk glass. Ellers fortrekker jeg kamikaze shorts.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå