Sandersen Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 skål for felleskapet a gutta going back to old times Jentedrikk Sandersen!! Skål a Vært på harrytur idag, så nå er det rett ned med noen budweiser før det blir ut i porsgrunn hahaha psssst.. nå skal det sies at alle de var ikke minne! orker ikke mere en 6 av de der. + de er sinnsvakt gode, var så lenge sia smakt de . også smaker øl dritt og da.. (sier en ringnes konsulent ) Byen ja? kanskje vi sees da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Rusbrus er lagd for å gi mageknip, hehe.. Hender vel jeg drikker noen ice selv iblandt, men ikke for mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Ice igjen er jeg ikke noe glad i, men du burde virkelig prøve den Vk'n Fåes kjøpt på maxi på down town Hvor du skal en på byen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Blir vel dickens eller nede på park.. får se, kanskje jeg havner opp på sailor`s eller subben hvis jeg blir drita nok, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Tuborg classic er en sabla god bayer Skål for tusan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 De luze å kaffi hær! skål folks! holder på med karnapp på oldsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Blir vel dickens eller nede på park.. får se, kanskje jeg havner opp på sailor`s eller subben hvis jeg blir drita nok, haha Sailors? du har insett at du tar på åra altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Aell...skål og go natt Meg i morgen = Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Skål til alle dere tørste jævler out there! hehe :whoa: Heineken og bacardi razz her i kveld, prøve noe anna denna hembrenten hele tia.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Skål alle sammen! Det holder for i kveld,,, Cya ppl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 aaaaaah, tror rett å slett jeg ikke har vært så dårlig før. Drøvelen (den som er baki halsen) min har hovnet opp og er på størrelse med stor drue..:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Blir vel dickens eller nede på park.. får se, kanskje jeg havner opp på sailor`s eller subben hvis jeg blir drita nok, haha Sailors? du har insett at du tar på åra altså? Neisj, subben og sailors er byens mest rølpete plasser, så var ment som ironi Livet har ikke begynt enda engang lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Pssst jajaja kom med den du hehehe.. Neida.. jaja fint du lever i trua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 take my haaaaaaand tonight *kauke etter simple plan* SKÅL gutta boys!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Skååååååååååål for i hælvet! Faan alljtså! Sett å driikk hemkok her Rettjle vara her 7, bætere E e en stooooor BMW entusiast å e lika e28 m535i å e30 m-tech 2 me bbs rs fælga!!! Stæitje d e så gale hæfti!!! Har "litt" løst på bayer no ja Tållås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå