Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ingen som drikker i kveld? røyk visst jeg,fikk ei så "koselig" mld av "dama" før i kveld; tror du vi kan ha litt avstand nå? vet ikke om jeg føler så mye mer en som en veldig god venn om deg" Fuck off!!! Vi gutter er alt for snille mot dissa jævla kvinnfolka,og takka er??? Sorry,gresse er grønnere på andre sida av gjerde! Måtte de brenne!!!

Ser det har vært litt øl diskusjon før i tråden her,flere som har prøvd Thailandsk Singha??? Bedre øl ska letes lenge etter, og må si meg enig med Fredrik,dansk Grønn Tuborg;dt er virkelig godt,men husk,stor forskjell på den og den en får kjøpt i Norge! God natt Bimmers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst??? Og den er å få tak i de fleste butikker? Detta har jeg ikke fått med meg,men en fagman som deg burde jo ha greie på det :P Har egentlig aldri vært av den store ølfanatikeren,men digger ett par halve ved sidna ett godt måltid! Og etter turen til Thailand for 1 mnd sida,må jeg bare si at øl har steget betydelig på favoritt lista mi! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst??? Og den er å få tak i de fleste butikker? Detta har jeg ikke fått med meg,men en fagman som deg burde jo ha greie på det :P Har egentlig aldri vært av den store ølfanatikeren,men digger ett par halve ved sidna ett godt måltid! Og etter turen til Thailand for 1 mnd sida,må jeg bare si at øl har steget betydelig på favoritt lista mi! :wink:

meny, kiwi og ica nær og noen rema 1000. Ikke store ølfanatikeren selv men salgskonsulent i ringnes så jobben min :P hehe. men kan hende du må leite litt for den blir ikke tatt inn i store kvantum (ikke i minne butikker ivertfall) så blir ofte fløtta bort sammen med munkholm og vørterøllet

også en nyhet til dere faktiske ølfanatikere der ute, vi har kommet med nytt øl nå. Carlsberg lite :) samt sommerøllet har kommet overalt nu

Double Ice har gått ut så vist du er glad i den og kommer over noe burde du hamstre på ;) har blitt erstatta med lysholmer lite.

Jo også har lettøl og gått ut da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skulle vi glede oss over et øl med "lite" som etternavn?

aldri hørt om tuborg classic, selv om jeg har en nær bekjent som har jobba som salgskonsulent i ringnes i 20 år? er det noe han også burde bli opplyst om? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skulle vi glede oss over et øl med "lite" som etternavn?

Godt poeng! :lol: men slik har moten blitt, Lysholmer LITE har jo tatt over double ice, teit menneh.. så har vi både tuborg og ringnes lite. "sunt" vettø :roll: 30% mindre kalorier. Målet er jo at innen 2012 skal LITE produktene(tuborg,carlsberg,ringnes,lysholmer) og kommer sikkert fler. Skal ta over 20% av ølmarkedet, alt oppi 8% nå :shock:

jobba eller jobber? den er forholdsvis ny, kom sammens med Ringnes Classic. Men selger ikke akkurat best enda så kanskje derfor :) hehe. Vi er så vanemennesker her i norge til tider, alt nytt er skummelt :P

Er ikke sikkert dem har konsulenter på besøk castle, vist butikken er så liten. Men hør med dem om de kan ta inn et par sixpacker med turborg classic som test. De harn i sortementet så vist dem ikke gidder er det bare latskap! :lol:

Ja var det da, bare håpe på at bimmers.no serverne ikke står i norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst??? Og den er å få tak i de fleste butikker? Detta har jeg ikke fått med meg,men en fagman som deg burde jo ha greie på det :P Har egentlig aldri vært av den store ølfanatikeren,men digger ett par halve ved sidna ett godt måltid! Og etter turen til Thailand for 1 mnd sida,må jeg bare si at øl har steget betydelig på favoritt lista mi! :wink:

meny, kiwi og ica nær og noen rema 1000. Ikke store ølfanatikeren selv men salgskonsulent i ringnes så jobben min :P hehe. men kan hende du må leite litt for den blir ikke tatt inn i store kvantum (ikke i minne butikker ivertfall) så blir ofte fløtta bort sammen med munkholm og vørterøllet

også en nyhet til dere faktiske ølfanatikere der ute, vi har kommet med nytt øl nå. Carlsberg lite :) samt sommerøllet har kommet overalt nu

Double Ice har gått ut så vist du er glad i den og kommer over noe burde du hamstre på ;) har blitt erstatta med lysholmer lite.

Jo også har lettøl og gått ut da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evnt at det er HANSA pils dem serverer :P

Nå hadde ikke jeg egentlig tenkt å rakke ned på noen ølsorter, men siden du nevner det så må jeg si at jeg synes at kvaliteten er dårligst på de stedene de serverer ringnes.. :-)

Men konsernet ringnes er med i har mye annet bra øl da :-D både i flasker, på boks, og fra fat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i Tuborg klassisk på Coop Mega her,så tok en tur opp på vidda (hadde sjåfør) satte oss på en bar flekk midt i solsteiken med kyllingvinger og en halv Tuborg Klassisk! Herlig godt :D Men om den var like god som den Danske Grønne Tuborgen er jeg nå ikke helt sikker på da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mbkomfort: hehe fult mulig :D, det ironiske med det hele er at jeg ikke liker øl i det hele tatt ;) syntes alt smaker like herk hehehe. men vi har jo 80% av markedsandelen på øl og da nesten.

castle: bra da! :) hørtes digg ut :D blir det gjennkjøp da eller? hehe. Kan nokk hende danskene har noe mere snasent i den :) dont know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...