Gå til innhold

Skål!


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

Første ute i skål! tråden idag jeg, nå er det grilling å øl i sola her oppe i nord! :D Blir vell en heidundranes kalas i kveld med påfølgene skallbank å 17 mai tåg ;) jaja, kun 17 en gang i året så :) hehe

Nah skål bimmers, bilen min er nå nesten ferdig, ligger endel bilder i prosjekt tråden nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var nok siste kveld i russe klærne igår... Politie var helv ville å skrive bøter igår.. :( Fikk på 3000,- får ofentlig drikking, gikk langs storgata aleina (på tur fra bussen til shell) med ei øl i handa da siviln stoppa meg :( får andre gang æ blir stoppa av siviln :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Småsykt, maurtin :D

Hvordan er formen, helsa idag? 8)

Skal du på den Savallen festivalen? Blir greit med drekking der. Skal leie hytte med mæhlum. :lol:

Jepp, skal på Savallen, i samme hytte som deg! :lol: Heehe..

Vi er vel 6 mann tilsammen på ei hytte, så kan bl et artig lag det !

Var på festivalen ifjor, og er absolutt til og anbefales :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Skal nok det ja..! Jeg og Jens som har planlagt denne turen og bestilt hytte og greier 8) Så skal vel ha med noe anlegg (bare noe småtteri, aiwa tror jeg det heter :D)

Og Hellbillies, Åge og Sambandet og DDE live når du er full er ikke og forakte det heller :wink:

Men da ølles vi! :beer:

*er faktisk edru nå, selv om klokka er litt over 03 lørdagsmorran.. Veit, ble imponert selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...