JoCCe Skrevet Mai 16, 2008 Share Skrevet Mai 16, 2008 Første ute i skål! tråden idag jeg, nå er det grilling å øl i sola her oppe i nord! Blir vell en heidundranes kalas i kveld med påfølgene skallbank å 17 mai tåg jaja, kun 17 en gang i året så hehe Nah skål bimmers, bilen min er nå nesten ferdig, ligger endel bilder i prosjekt tråden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Faen, ant siste kveld i russeklær:( Skål bimmers for en hodebankfri 17 mai, og en konge, konge kveld i morgen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mai 17, 2008 Share Skrevet Mai 17, 2008 Var nok siste kveld i russe klærne igår... Politie var helv ville å skrive bøter igår.. Fikk på 3000,- får ofentlig drikking, gikk langs storgata aleina (på tur fra bussen til shell) med ei øl i handa da siviln stoppa meg får andre gang æ blir stoppa av siviln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 schkÅl ja, små sjuk kveld... woho.. nei ikke mere drekke på meg på lengeeee nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Er noe du sier nå det Sandersen Neste helg er det fullt kjør igjen..! Been there, done that "screw you guys, I'm going home" -eric cartman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 herre jermaya. Inatt var det liv! satt på i en overlasta minibuss, så begynte alle å slåss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Småsykt, maurtin Hvordan er formen, helsa idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 herre jermaya. Inatt var det liv! satt på i en overlasta minibuss, så begynte alle å slåss haha sykt, vi var en stor gjeng som satt på en overlasta minibuss bare alle hoppa rundt og sang og dansa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Småsykt, maurtin Hvordan er formen, helsa idag? Skal du på den Savallen festivalen? Blir greit med drekking der. Skal leie hytte med mæhlum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Småsykt, maurtin Hvordan er formen, helsa idag? tja kom hjem klokka hall7 og stod opp 11 så er litt trett.. Helsa er fin den, vet om folk som har det verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Småsykt, maurtin Hvordan er formen, helsa idag? Skal du på den Savallen festivalen? Blir greit med drekking der. Skal leie hytte med mæhlum. Jepp, skal på Savallen, i samme hytte som deg! Heehe.. Vi er vel 6 mann tilsammen på ei hytte, så kan bl et artig lag det ! Var på festivalen ifjor, og er absolutt til og anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hahahaha, nei? Det blir faen meg rått Visste ikke at du skulle være med inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Skal nok det ja..! Jeg og Jens som har planlagt denne turen og bestilt hytte og greier Så skal vel ha med noe anlegg (bare noe småtteri, aiwa tror jeg det heter ) Og Hellbillies, Åge og Sambandet og DDE live når du er full er ikke og forakte det heller Men da ølles vi! *er faktisk edru nå, selv om klokka er litt over 03 lørdagsmorran.. Veit, ble imponert selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Schkååål! Fest i Søre Osen ikveld, Vassendgutane Be there, and be drunk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 huff.. på pennicilin denne helga:/ Streng beskjed om at drikking kunne jeg spare meg for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå