anders87 Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Pøsj.. Ekke noe farlig, er bare at virkningen av penicilinen ikke er helt optimal.. Så noen bayere og et par drinker burde gå smertefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 skål da gutta, i dag prøver vi oss på Bombay Sapphire denne skal lages http://www.aperitif.no/index.db2?id=99543 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Oooh, ikke verst Sandersen Blir Carlsberg, kaffe og brennvin her igården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Jaja vell overstått kveld med 1L av det fæle greine helt ok, greit skal innrømme det.. men kjører safe neste gang.. syrlig og merkelig granabar smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Skål...!! MMMmmmmmm... Iskald Tuborg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 -GiRR- i dag spylte vi ned granabar smaken med san fran, mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Hau, kommet hjem fra litt elverumsfyll.. Gikk smertefritt for seg, bortsett fra da vi lot Bmw'en stå på tomgang og spille musikk mens vi drakk, og politiet kom og ba oss dempe fordi folk hadde klaget over musikken Hahaha, b\var artig synes jeg.. Da blir det en tredagers da helga her, savalen om noen timer så.. Edruelig hilsen fra Skøyern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Sitter å tar meg en halvliter med Heineken, det var veldig godt etter en uke på hard jobb! skal ut på bowling å drikke mer senere... Så skål alle såm sitter på bimmer å tar seg en pils!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Skål ja ! Jeg og 316 på forumet her er på somerfestivalen på savalen, og inntar alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 ok! det hørtest litt kulere enn det jeg skal du! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Johnny Logan ikveld Åge Aleksandersen igår! knall! Idag skal jeg drite i å bli kasta ut! SKÅL ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Blir det aldri noe på dere eller gutta? Siden dere til stadighet sitter her og forteller om kveldens/nattens bravader sånn i 3-4-5-tiden mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 Blir det aldri noe på dere eller gutta?Siden dere til stadighet sitter her og forteller om kveldens/nattens bravader sånn i 3-4-5-tiden mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Er på hyttertur med anders87 nå. Artig kar. Hahahehehe, er ganske full nå gitt! Nach på tynset camping, men det er vel ingen som er i nørheten hre! Endre: Hlsen 316! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 29, 2008 Share Skrevet Juni 29, 2008 Johnny Logan ikveld Åge Aleksandersen igår! knall! Idag skal jeg drite i å bli kasta ut! SKÅL ALLE SAMMEN! Hehe, omvendt vel;) Johnny Logan og DDE fredag, Åge og Hellbillies lørdag Men var en artig festival Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå