anders87 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Det må du gjøre Lars! Ikke så farlig med pimp'sa but the ho'es, del med oss andre Blir Trang Fødsel og Guren Hagen i Storstua på Koppang ikveld! :cheers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Schkålll... Tuborgpakken er sprettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Skål da. Vassendgutane i Stordal idag. Fare for at ei flaske jagermeister blir fortært de neste timene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Skål i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Vassendgutane er konge ! "Fikk ijen på skatti, så nå har ho silikon i tatti" *synge videre* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Schkålll... Tuborgpakken er sprettet Her er det vin og noen øl Amstel og noen sterk øl Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Schkålll... Tuborgpakken er sprettet Her er det vin og noen øl Amstel og noen sterk øl Skål Skål, Dansk brygget øl her :) Happy skvætt! Amstel e jo KNALL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moon-BMW Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 SKÅL.... i målle erre fest..., øl, bacardi, smirre, mintu, corona, jeger... bare og komme!!!! hohoyyyy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Må jo ikke glemme at jeg drikker Estrella og da, men Amstel er skikkelig gidt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Må jo ikke glemme at jeg drikker Estrella og da, men Amstel er skikkelig gidt Skål å god natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Må jo ikke glemme at jeg drikker Estrella og da, men Amstel er skikkelig gidt Hvor får du tak i Amstel?! Drakk bare det når jeg var på Kreta. Drit godt øl. Beste jeg har smakt. Men får man det i Norge også? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Selger amstel rundt om kring på mange butikker egentlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Må jo ikke glemme at jeg drikker Estrella og da, men Amstel er skikkelig gidt Hvor får du tak i Amstel?! Drakk bare det når jeg var på Kreta. Drit godt øl. Beste jeg har smakt. Men får man det i Norge også? :D Meny selger Amstel. De selger også Sol, verdens beste øl! http://no.wikipedia.org/wiki/Sol_(%C3%B8l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Må jo ikke glemme at jeg drikker Estrella og da, men Amstel er skikkelig gidt Hvor får du tak i Amstel?! Drakk bare det når jeg var på Kreta. Drit godt øl. Beste jeg har smakt. Men får man det i Norge også? :D Det kom hit rett etter vi hadde vært på Kreta Snodig Trodde jeg hadde med meg eksklusivt øl til Norge, men neida.. Jeg kjøpte det på Rema 1000. Det heter Amstel Pulsar der, men jeg tror det er det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Ja tok meg fra Kreta jeg å, men det ble fort drikt opp! Hehe.. Da skal jeg på butikken i morgen vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå