RobertN Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skål ja på tide og komme i gang nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hehe ja, dama skal jobbe.. Pluss jeg må ta igjen for kjip lørdag sist uke:PSkål Anders! Har ikke rota meg borti dessa derre kvinnfolka enda jeg, så her er det fritt spillerom Byner pent med Heineken glassflaskeer, så sette på kaffen etterhvert ve Noen som har det;p Karsking altså? I Oslo? hadde jeg ikke trodd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har ikke rota meg borti dessa derre kvinnfolka enda jeg, så her er det fritt spillerom Byner pent med Heineken glassflaskeer, så sette på kaffen etterhvert ve Noen som har det;p Karsking altså? I Oslo? hadde jeg ikke trodd Hehe Eey! Jobber i Oslo, men er innbarka østerdøl, så karsk er je inndrøkke på gett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skål fra her også!! Men må ta de med ro litt i kveld, skal kikke på ny bil i morgen yeahuuuuu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skål Drikker øl oh hører på Misfits og Metallica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 skulle gjerne hatt litt jeger og battery i dag gitt drekker kun det nå. Beste comboen ever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 skulle gjerne hatt litt jeger og battery i dag gitt drekker kun det nå. Beste comboen ever. Ill drink to that! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skål! Er på beøk hos en kompis i oslo i helga;) Så idag går det i tyrker og fisherman i kjøkenglass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Shotte kjøkkenglass ja, respect hahah Fått i meg 3-4 karsker je nå, så blir det koopang city etterpå..! drekka tell vi stuper gutta, skar je gjøra hvertfall! som hver helg det peace out, bee-atches Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ja det er faktisk litt liv på Toten i dag også.. Eller, tja tjo. Sitter nå her. Er nå noe slik Halloween feiring, allerede, i dag. Men jeg holder meg unna det. Kjedelig greier. Frua er jo såklart på plass, noe hun er hvert år. Jeg sitter mer fornuft hjemme og surfer på nettet. Innom bimmers ett par tre ganger. Lager noe film og slikt..... Søk på mAZEmDS på www.youtube.com .... Ha en fortsatt god lørdags/søndags kveld/morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Nå er det på tide å køye for gamle folk Så får ungdommene holde på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 skulle bare sjekke om det var noen på "skål" tråden en mandags mårra hadde blitt overasket o det var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå