bingo Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 blir noen øl i garasjen idag, drikke til bilen ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Heheh, Minner meg litt om introen til Radioresepsjonen på torsdager dette.. "Hjertelig velkommen til Radioresepsjonen direkte inne fra den lokale puben på hjørnet, the Mouse & the Donkey.. Og hva har du i glasset ditt Tore Sagen? *-Jeg har vann* -Og hva med deg Bjarte Tjøstheim? *-Eg har ein Tom Collins* -Og jeg, Steinar Sagen, har en Phil Collins.." Heh, litt avsporing, men Radioresepsjonen er torsdagens høydepunkt.. Da er det også snart helg! Uansett, jeg drikker iskald Heineken, det burde dere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Frydenlund Fatøl og nyeste AC/DC skiva. Trenger man mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 skulle visst ikke skåla så hardt i går :\ noen som kan hente meg på ullern og kjøre meg til bjerke? må ha kebab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Hallo? det er helg igjen karer!! Så her sitter man da, på datan, ser på tv, spiser chilinøtter og drikker god drikke.. Skål for at BMWen min har vert på versked denna veka, og blitt i toppstand:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Jekker første nå!Kald og god Carlsberg!Blir poker og kos idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 skulle visst ikke skåla så hardt i går :\ noen som kan hente meg på ullern og kjøre meg til bjerke? må ha kebab! Dem har bedre kebab på Kebab-biten, på Carl Berner Ligger langs Trondheimsveien.. Edru ikveld, så dere får ta en øl hver for meg idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 En øl hver for deg? Det blir mange øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Mhm, det jeg tenkte på Også kan alle sende meg tomflaska hjem til meg, så jeg får får meg et juletre i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Bare meg som begynner å bli full? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 Tror ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 14, 2008 Share Skrevet November 14, 2008 aaahhh... Rolig "hjemmekveld" med øksa. Ungene er "lånt" bort, og noen få drammer og Guitar Hero, det gjør kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Skål, og ha en trivelig kveld folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Skål ja! Og hvis noen veit om fest/vorspiel i nærheten av Florø, så må dere si ifra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå