Autoshineshop.no Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 God helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Skål! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Skål! =P Fikk nesten krangla litt på byen idag og. Hører med sjeldenhetene Men satt utafor rundkiosken i Gjøvik. Satt og åt, så kom det en Ford Scorpio forbi. Så sa jeg til dama "Oi, der kommer det en Raufoss-Lamborghini" (det blir kalt det her i området ) Også snudde han som satt på andre siden av krakken seg og sa "HÆ?" Så sa jeg:"Der kom det en Raufoss-Lamborghini, og Sierra er Raufoss Ferrari" Så sa han "Oi oi, så du kjører en sånn ny fin bil du asså?" på en relativt frekk måte. Så sa jeg, "tja, jeg kjører en BMW e36!" "ok!" sa han. Så spurte jeg åssen bil han kjørte. "Kjører slik gammal bil jeg!" Sa han. "åssen da?" Sa jeg. "Nei, slik -91 mod S2" Og deretter ble det stilt Sikkert unødvendig historie. Men alkoholen sitter i fortsatt :Px Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 du blei eid altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 oi oi, tragisk:( Uansett, blei NESTEN dame på meg i kveld:P like før.. lover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 oj oj! må sveive hu i land neste gang da vettø var det muligheter for det senere eller troru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 TJA! Facebook! legge til som venn.. Kanskje det blir en bra søndag!... hmm... noe sier meg at det ikke går.. ææ..:S:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Jorra! bare dra fram humoren det det funker flotters vettø! går så bra atte sveiv hu i land! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 hehe, ble nesten milf på meg og, men ho ble dratt unna:p jeje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Og det ble litt for mye Ouzo på meg i går!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 2 del sprit og 3 del battery!! Blander vi pingledrammer her i gården eller?! Deu holder lenge med 2 battery bokser på en helflaske vodka ass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Skål! =PFikk nesten krangla litt på byen idag og. Hører med sjeldenhetene Men satt utafor rundkiosken i Gjøvik. Satt og åt, så kom det en Ford Scorpio forbi. Så sa jeg til dama "Oi, der kommer det en Raufoss-Lamborghini" (det blir kalt det her i området ) Også snudde han som satt på andre siden av krakken seg og sa "HÆ?" Så sa jeg:"Der kom det en Raufoss-Lamborghini, og Sierra er Raufoss Ferrari" Så sa han "Oi oi, så du kjører en sånn ny fin bil du asså?" på en relativt frekk måte. Så sa jeg, "tja, jeg kjører en BMW e36!" "ok!" sa han. Så spurte jeg åssen bil han kjørte. "Kjører slik gammal bil jeg!" Sa han. "åssen da?" Sa jeg. "Nei, slik -91 mod S2" Og deretter ble det stilt Sikkert unødvendig historie. Men alkoholen sitter i fortsatt :Px Så sinnsykt eid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 Er fyllasjuk idag,men syns fortsatt detta "eid" utrykket adoptert fra Usa høres så jævla teit ut...wannabe opplegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 mye som er adoptert fra usa som høres 10x værre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 her blander vi på denne måten.man legger en 5 kroning vedsiden av glasset.heller 96 oppi glasset .så drikker vi til vi ikke ser 5 kroningen lenger \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå