Simen! Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Skål ja Deilig er det, men for vel ikke la det bli så deilig som det var for Sandersen i natt som var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Skål da! Med Jubelbrus Forfriskende fruktsmak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 fortsatt dårlig jeg.. liggi i senga i hele dag og drikt utvanna tomat saus og spist eplekompott sku egentlig på jobb i dag (sjafør) men var fortsatt full når jeg sto opp kl 13 så da blei ikke det noe gitt.. får nokk høre det til mandagen ja hehehe. Nei, så dårlig som jeg er nå har jeg aldri vært, bleh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Haha! God bedring Sandersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 jo takk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 SKÅÅÅÅL eller ikke.. fortsatt dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 SKÅL!! Jeg drikker "anders87" LETT under bordet!!!!!!!!! høhøhø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Haha! Noen som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 SKÅL!! Jeg drikker "anders87" LETT under bordet!!!!!!!!! høhøhø Bare èn måte og finne ut det på Tore ! Et bord, to stoler, to kasser øl og to liter sprit.. Are you up for the challenge, punk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Noen som skåler i kveld eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 joda litt så noen halvlitere blir det nok Go helg til alle på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Godt å ha selskap hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Klemt ned en vinflaske, en ice og en forferdelig vond drink i baren. Nå slapper jeg av ! Jeg er laaaaaaaaangt i fra dritings, men en kollega på 40 er waaaaaaasted. xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg er edru idag Litt gøtt det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå