Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
er ikke hele vitsen med å kjøre bmw å ha 6syl motor? du får ikke den "rette" lyden i en 4èr.. :stupid:

:stupid: sjøl!

Tror du skal lete lenge etter biler som har samme kjøreglede, med tanke på veifeste, komfort, kvalitetsfølelse etc, originalt fra fabrikk. Tror du kan få like mye den gleden med en 318, som med en 325 e.l.

BTW, mener du også at du mangler den "rette" lyden i 540 f.eks også? :roll:

Skrevet

Det var da voldsomt...

Jeg kjører en 316i og den har absolutt ingen problemer med forbikjøringer...ligger jeg i 70-80 km så er det vel ikke et stort problem å gire ned til 3 giret og suse forbi. Burde ikke ver no problem med en 318 i det hele tatt da...

Bilen såg pen ut, men prisen var litt vel stiv selv med så bra km stand!!

Skrevet
så du kunne godt byttet din 320 i en 318? hehe :D

Nei, det ville jeg ikke gjort da jeg synes 318 har for lite hk til min kjøring (pendling på motorvei).

eller motorsyklen i en moped? hehe :D

Det sier vel seg selv... kan mersom ikke sammenlignes med 320 og 318... er mersom 110 hk som skiller sykkelen og mopeden, mens det er 35 hk på bilene...

Skrevet

For å se litt annerledes på det da, så lønner deg vel seg for en 18åring å kjøpe en 318 istedefor en 320. Mye billigere forsikring er det ikke? Men 135lapper er vel litt mye ja. Ihvertfall når en får en e46 billigere. Hadde nok sett meg litt mer rund før jeg bestemte meg. Gunnar fant jo mange bra til en mer fornuftig pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...