Gunnar Skrevet Oktober 23, 2005 Skrevet Oktober 23, 2005 Har de gamle lyktene til e30en, disse går i bosset om ikke noen vil ekprimentere på de. Noe galt med de? Er det fra 85 mod? Altså ikke smilelykter?
eriklepe Skrevet Oktober 23, 2005 Skrevet Oktober 23, 2005 ja, skiftet de pga reflektor er dårlig. Det er ikke DE lykter, men den gamle typen....
SteffenK Skrevet Oktober 24, 2005 Skrevet Oktober 24, 2005 kunne tenkt meg et sett til e30 noen som selger disse i norge ? OS har angel eyes til e30, har nettopp montert på min. Ble ganske bra. Kan vi få se bilder? Jeg synes igrunn ikke at angel eyes er noe pent på E30/E34, men jeg kan ta feil, surprise me!
Mack10 Skrevet Desember 26, 2005 Skrevet Desember 26, 2005 http://cgi.ebay.com/BMW-E36-E39-E30-E34 ... dZViewItem Er dette disse?? Kunne tenkt meg akkurat disse.. Men den linken din var utgått..
Frode H. Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Skrevet Desember 26, 2005 De er ikke helt like men det ser ut for at det er kun glasset i ringene som er forskjellig. Strømforsyningene ser ut til å være de samme. Selgeren sender forøvrig ikke til andre land enn USA.
Mack10 Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 men det eg tenkte på var om det gikk ann og bruke de det stod 7000k på?? Trenger svar fort.. Er frakt og tollavgift steget homofilt mye??
ChrZZ Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 "homofilt mye"...tsk tsk... frakten kan ikke jeg uttale meg om (ikke bestilt fra noen på ebay), men hvis selve produktet du kjøper koster mer enn 200,- NOK, så må du betale merverdiavgift på ringene. Dvs 25%. Du skal ikke betale toll på dem. Men du må betale et ekspedisjonsgebyr på 160,- i tillegg til mva. 7000K blir vel litt lilla, blir det ikke, folkens? Kanskje prøve 6000K. PS: du kan kanskje få selgeren til å skrive at pakkens verdi er under 200,- NOK (f.eks $20). Da slipper du, med 99,9% sannsylighet, merverdiavgift. Merk: ikke alle som gidder/har lyst til å skrive falsk verdi på sendingen.
Mack10 Skrevet Desember 27, 2005 Skrevet Desember 27, 2005 Noen som vet hvilken (k) jeg skal ha?? Er det 7000k eller?? Og har det noe og si om glasset er "ruglete, eller bølgete" i motsetning til de som Frode H har?? Han har jo "glatt glass" Mvh
Frode H. Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Skrevet Desember 27, 2005 Tror ikke det har noe å si om glasset er ruglete. Ser at noen av de nyeste utgavene har sølvfolie på baksiden av ringen slik at de ikke skal lyse opp reflektoren i lykten. Dette er sikkert bare en fordel. Ringene mine er 4300k og lyser mer enn hvitt nok. Kanskje det blir for blått lys med høyere k-verdi? Ikke vet jeg.
Krims0n Skrevet Januar 4, 2007 Skrevet Januar 4, 2007 er det vanskeligere på 5serie enn på 3 serie og montere/feste angles eyes? har en 520i jeg har planer om å skaffe meg angles eyes til. men er usikker på hvordan de monteres o.l. Noen som vet noe?
Søreng Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 skal prøve igjen på montering av disse til helgen.. Men lurte på, du har vel lyktene i ovnen litt for å myke opp limen til inner og ytterglasset?? Eller? Hvor lenger bør de stå inni og på hvor mange grader anbefales? Og hvilken lim bruker du etterpå for å få limet dette sammen igjen?
Frode H. Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 På Compacten er det ingenting som er limt i sammen men jeg tror det er noe annerledes på de andre E36ene. Hvis du limer fast ringene bak det indre glasset trenger du kanskje ikke å dele lyktene i tre deler? En DIY fra nettet: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... erid=56200
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 skal prøve igjen på montering av disse til helgen.. Men lurte på, du har vel lyktene i ovnen litt for å myke opp limen til inner og ytterglasset?? Eller?Hvor lenger bør de stå inni og på hvor mange grader anbefales? Og hvilken lim bruker du etterpå for å få limet dette sammen igjen? Jeg kom til alt på mine Bosch lykter uten å sette noe i ovnen iallefall.
Søreng Skrevet Januar 27, 2007 Skrevet Januar 27, 2007 Jeg kom til alt på mine Bosch lykter uten å sette noe i ovnen iallefall. Ok, det høres jo bra ut!! Tror jeg har samme lyktene som deg så da må jeg bare få tak i noe lim til ringene så ser vi hvordan det går i morgen Håpe det går litt bedre enn neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå