Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

316.. jeg må si en ting til deg..: du har tydeligvis ikke prøvd noen i den "eldre" garden.. dvs 30-35.. da hadde du sagt noe HELT annet.. ;)

Hahah, ikke prøv å skryt på deg noe nå da.. :lol:

Vil nesten tørre å påstå at vil alle er noen tøfler ;) Vi gjør jo som regelsom det motsatte kjønn vil :)

Jeg kan STOLT kalle meg en tøffel.

Tilbake til topic.

Hadde dama mi vært utro (har vært sammen i 1,5 år) hadde jeg aldri villet sett hu igjen. Når jeg tenker over det, syntes jeg det er SÅ JÆVLIG skittent å ha seg med en annen fyr!

Fysj..

Åssen gikk det forresten 528i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis en eller annen slask prøver seg på dama di selv om han vet godt at ho er sammen med deg så syntes du ikke det er det minste respektløst?

Nja, om jeg var tilstede hadde det vært det. Ikke om ikke jeg var der.

Single gutter er på jakt, det er bare å godta.

De 2 langste forholdene jeg har hatt har vært med jenter som ikke var single når jeg traff dem. I det ene tilfellet fikk jeg smake min egen medisin da. Etter det ble slutt med ho (for 10 år siden?) har jeg kun sagt "Hei" til ho én gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":12zzkpeu]

Så hvis en eller annen slask prøver seg på dama di selv om han vet godt at ho er sammen med deg så syntes du ikke det er det minste respektløst?

Nja, om jeg var tilstede hadde det vært det. Ikke om ikke jeg var der.

Single gutter er på jakt, det er bare å godta.

De 2 langste forholdene jeg har hatt har vært med jenter som ikke var single når jeg traff dem. I det ene tilfellet fikk jeg smake min egen medisin da. Etter det ble slutt med ho (for 10 år siden?) har jeg kun sagt "Hei" til ho én gang.

Du er faenmeg en snål fyr du :? Men tolerant er du, det skal du ha :wink:

Jeg hadde fått stygge drepetanker og gjort dumme ting i sånne situasjoner jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nesten tørre å påstå at vil alle er noen tøfler ;) Vi gjør jo som regelsom det motsatte kjønn vil :)

Ja, jo, nei.

Jeg kan gjøre som hun vil så lenge hun gjør som jeg vil. Handler litt om å gi og å ta. Jeg kommer aldri til å la en dame herse uforstyrret rundt med meg som hun vil. Når det går så langt er du fortapt. Mange som har det sånn, og jeg syns det er synd. Man eier ikke en person selvom man er kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":39tb0owf]Nja, om jeg var tilstede hadde det vært det. Ikke om ikke jeg var der.

Single gutter er på jakt, det er bare å godta

Du er den mest tollerante personen jeg vet om pr. idag. Gratulerer.

Hva syntes du selv om å få en på tryne den gangen? Følte du den var fortjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør det godt? Hvem er det du skal bli sint på? Dama DI som lå med gutten. Eller gutten som ikke viste noe lå med en dame? :roll:

Kan jo ikke bli pissed på stakkaren hvis han ikke visste det. Men hvis han visste det så fortjener han en runde med balltrèet.

Og dama kan dra en plass med røyk og ild og sånn :wink:

Konklusjon. Man blir pissed på begge, men hvis man av prinsip ikke slår jenter så blir det jo ikke så lett å la det gå fysisk utover dama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså. om jeg er singel og drar med meg en eller annen av det motsatte kjønn hjem (hvor jeg dagen derpå ser hva jeg faktisk fikk med meg hjem) og det 3 dager etterpå kommer en dust å knakker på døra for å banke meg....... det er faen meg tullete.

selv er jeg en hissig person når det gjelder diverse, jeg fyra ganske greit på en fyr som prøvde iherdig å sjekke opp dama mi en gang i baren.

Første tre gangene takka dama min høflig nei og smilte, men når han ikke ga seg måtte jeg konfrontere han med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leker man med ilden,så blir man brent.

Hadde noen tatt kona mi,så hadde jeg sett på det som respektløst(hvis han viste om det),og er man respektløs,så fortjener man å få så det svir.

Hadde heller ikke mokket et sekund med å ringe en skilsmisse advokat.

Derfor,og gudskjelov,har jeg en kone som jeg absolutt stoler på,og dette er likesidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2bfr9pa9]

Så hvis en eller annen slask prøver seg på dama di selv om han vet godt at ho er sammen med deg så syntes du ikke det er det minste respektløst?

Nja, om jeg var tilstede hadde det vært det. Ikke om ikke jeg var der.

Single gutter er på jakt, det er bare å godta.

Enig med Space her. Jeg mener i tillegg det er din partners plikt å holde eventuelle beilere på avstand. Gjør ikke partneren din det er forholdet dødt i utgangspunktet.

Utfra en rekke av svarene nedover siden her virker det for meg som om de fleste her er kjærester (iallefall ikke gift) og har heller ikke opplevd tryggheten man finner i et forhold som er ment å være.

Selvfølgelig vil risikoen for at partneren "roter seg borti noe" alltid være der, men den uroen forsvinner og erstattes av trygghet når man vet man hører sammen (kanskje derfor fallhøyden er desto større for den ene parten når ektepar gjennom flere år går ifra hverandre?).

Hvor mange her inne kan med hånden på hjertet si at de aldri har prøvd seg/sett på en dame som har kjæreste fra før så lenge du ikke kjenner kjæresten? Det har iallefall jeg gjort! Jeg mener nå at hvis den damen du prøver deg på har det bra i forholdet hun er i vil hun ikke ofre deg noe annet enn høflig smil og "nei takk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg forlovet, samboer og har ei jente på 2 år, og stoler helt og fullt på dama mi.

Jeg har såppass god selvtillit at jeg ikke gidder å bruke tia mi på å være sjalu. Men jeg finner meg ikke i å bli dissa ;)

MEN: Hadde jeg vært singel og fått god tone med ei strøken jente så hadde jeg sikkert kjørt på. selv om jeg sier det er respektløst så er jeg jo for faen fortsatt mann. Men jeg hadde måtte vente meg en rreaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN: Hadde jeg vært singel og fått god tone med ei strøken jente så hadde jeg sikkert kjørt på. selv om jeg sier det er respektløst så er jeg jo for faen fortsatt mann. Men jeg hadde måtte vente meg en reaksjon.

Det er ikke ditt problem at dama hans ville oppleve noe annet. Sist jeg sjekket sto det ikke verken "Opptatt" eller "ikke rør" i panna på noen av damene, ergo har typen til dama du sjekket opp et problem med dama og ikke med deg.

Likeså, - hvis du hadde gjort det idag, ville din samboer ha et problem med deg og ikke hun strøkne jenta du traff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...