Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Hehehe, hatt litt for mange pils du Gunnar?? :P Ofte sånn..kjenner til det :P:P:P Men er edru idag til en forandring :lol:

For mange pils? Jeg? Neeei.. det har vi ikke sett... :)

Nei huff, ikke vet jeg. Husker lite og alt ble visst bare rør. Men det tar vi ikke her... :lol:

Takk for musikktipset! *Laster ned enda en låt av Noemi* :geek:

Liker du slik musikk, Frode? :) Det river ihvertfall godt i subbene, fin partymusikk. Har masse slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker allslags musikk bare den har en viss kvalitet. Kan høre på det meste ifra Mari Boine til AC-DC. :)

Noemi falt godt i smak. Har hørt endel på Ayla, Kosmonova, Spacebrothers og ikke minst Fragma som er litt i samme gaten. Fin musikk til fest eller i bil. Går mye i Toca og Embrance med Fragma for tiden. Gammel men god musikk det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sant at alle damer er horer.. Glad jeg kan trøste meg med BMW'en av og til jeg :P

Mitt inntrykk er at du kanskje oppsøker de gale stedene når du handler...

:applause::applause::D

Damene råtter seg sammen her ja hehe :P

Egentlig er vel alle, både menn og kvinner horer. Virker som alle kan falle for fristelsen hvis den blir stor nok. Og ikke minst alkoholmengden er stor nok!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et brennende ønske om å bli kurert for jenter/damer? Følg med jevnlig her et par dager! Det er faktisk begrenset hvor lenge en brudekjole fortsetter å overraske :lol: ! (Jeg har eid både brudekjole og ordentlig bil, så jeg tror jeg vet... Brudekjolen beholdt ikke en gang farven...). Menn er dessuten ikke noe særlig mer håpløse enn det jeg selv er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror _egentlig_ livet hadde vært enklere om man var kurert for jenter/damer, eller kanskje mer kjærlighet/følelser i seg selv. Tenk så mye drit det fører med seg! :shock:

Menmen, det er jo fint også da.., så lenge det går riktig vei med kjærligheten ;) ... og ingen nær en finner på å forsvinne eller andre skumle ting. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

528i !!

Hva ble resultatet?

Nå vet jeg at vold ikke løser noen ting, men at jeg har kommet til å plantet en velfortjent knyttneve i trynet på x'en hennes, skal jeg ikke se bort ifra..

for 1år siden ble jeg dumpet til fordel for en på 25år. Jeg var 18. og hun var 16.. Jeg ble utrolig skuffet og nedbrutt. jeg gjorde faenskap en kveld jeg pådro meg å ta avisrunden for en kompis. Da jeg kom utfor huset til han på 25år og så lett mc'en til x'en,og spyttet på postkassa. HAHA.

Dere sier kanskje barnslig? jeg sier -funny- :wink:

Ville ikke gjort det idag, men der og da virket det morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...