Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

hm hm hm... en sånn dame vil aldri være bitch mot deg..hun vil gjøre alt for deg... mitt forslag... ta henne tilbake...snakk med henne..ta en ferie sammen..si at dette er deres tid sammen uten at noen andre er der...bruk ferien på henne og kun henne... snakk med henne om at det ikke kan fortsette slik det er og at dere bor sammen og at det derfor er normalt å bruke tid hver for dere også... når dere er tilbake så eier du henne og har full kontroll :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm hm... en sånn dame vil aldri være bitch mot deg..hun vil gjøre alt for deg... mitt forslag... ta henne tilbake...snakk med henne..ta en ferie sammen..si at dette er deres tid sammen uten at noen andre er der...bruk ferien på henne og kun henne... snakk med henne om at det ikke kan fortsette slik det er og at dere bor sammen og at det derfor er normalt å bruke tid hver for dere også... når dere er tilbake så eier du henne og har full kontroll :P

 

vi har snakket om det du sier der sikkert 1000 ganger, men aldri at hun har flyttet hjem, samlet opp mot og sinne her om dagen, jeg er egentlig veldig rolig og gidder ikke gnåle så mye om det.

 

 

men da sa jeg at ho burde bo hjemme litt, og det jeg er redd for, og regner med, at om jeg får ho tilbake igjen, er det det samme gnåle osv som det har vært fram til nå ...

 

 

har annet å gjøre enn å høre på gnåling og sutring hele tiden, greit at man bor sammen og er samboere, men det betyr ikke at mann må bruke 95 % av tiden sin på den man bor sammens med ? eller hva sier dere ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift og bor seff med kona..og vi bruker MYE tid sammen... Men ett par ganger i mnd går jeg ut med gutta i helgene... Og om jeg skal skru eller fikse noe på bilen tar jeg det som regel når hun og ungen har lagt seg... Jeg trenger ikke mer enn 4-5timer søvn pr døgn så jeg har litt fler timer å styre med :)

 

Men skjønner hva du mener... Virker som om du er lei av henne og oppførselen hennes... Og at du egentlig har gitt opp med tanke på at du kommer med det negative hele tiden... Er det noen positive ting ved henne som gjør at du ikke gir helt slipp på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift og bor seff med kona..og vi bruker MYE tid sammen... Men ett par ganger i mnd går jeg ut med gutta i helgene... Og om jeg skal skru eller fikse noe på bilen tar jeg det som regel når hun og ungen har lagt seg... Jeg trenger ikke mer enn 4-5timer søvn pr døgn så jeg har litt fler timer å styre med :)

 

Men skjønner hva du mener... Virker som om du er lei av henne og oppførselen hennes... Og at du egentlig har gitt opp med tanke på at du kommer med det negative hele tiden... Er det noen positive ting ved henne som gjør at du ikke gir helt slipp på henne?

 

Okei takk for svar.

 

 

Når hun ikke gnåler, maser på meldinger, er oversjalu... så er hun fantastisk

 

 

Ho ser utrolig bra ut, jeg trener en del selv og ho trenger, deilig kropp har ho, rå i senga  :beer:

 

 

men hjelper ikke når det andre styrer over. og hennes mor er sjalu, for dette har vi snakket med foreldra hennes om , det med sjalusi, og moren fortalte det at det var ho i 15 år mot faren hennes. altså sjalu..

 

 

og jeg er overhode ikke inntresert å gnåle og høre på det sjalusi greiene i 20 år før det er i orden !!!

 

Det er ikke titting på mobilen det er snakk om, eller små sur vis jeg snakker med en annen dame , det er mer sånn her : 

 

 

Hvorfor brukte du så lang tid fra jobb a ? møtte du en gammel elsker på veien ? 

 

pluss masse syke utsagn jeg ikke har lyst til å skrive en gang, mange rare spørsmål som jeg blir skrudd i hodet av ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm hm...Såpass....virker ikke helt lett... Er du kjekkere enn hun er fin? Jenter kan som regel føle seg truet av en annen jente (selv om hun ikke eksisterer) når gutten er kjekk etc... Alle jenter er eiesyke...er dem ikke det så er dem ikke verdt å ta vare på rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hm hm...Såpass....virker ikke helt lett... Er du kjekkere enn hun er fin? Jenter kan som regel føle seg truet av en annen jente (selv om hun ikke eksisterer) når gutten er kjekk etc... Alle jenter er eiesyke...er dem ikke det så er dem ikke verdt å ta vare på rett og slett...

 

 

Hehe rart svar men trodde aldri jeg skulle skrive dette her inne. Ja er vel kjekk, har jentene sagt  \:D/  :whistle:

 

 

ja vi får se hva som skjer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi er ikke enkelt. Broren mon var samme en som var sykelig sjalu. Om broren min dro hjem fra ho. Så tok det 16 min og kjøre. Men måtte han stoppe for en bil på vei hjem. Slik at det tok 1 min lenger tid å komme hjem. Så var helvete løs. For ho ringte etter 16 min. Var ikke han hjemme da, så var han utro både her og der. Sjalusi er et problem som man ikke kvitter seg med så enkelt. Ho gikk til psykolog. Men måtte ha med morra si. Ellers bare løy ho.

En gang var de på fest. Broren min å dama satt i hjørnet på en buesofa. Broren min skulle på dass. Så han klatra over bena på folk og snubbla og datt på fanget til søstra til dama si. Da ble dama hans sur. På byen senere på kvelden så slo ho ned søstra si fordi ho hadde prøvd seg på han. Ble masse politi å styr ut av det.

Etter mange år sammen ble det slutt. Ho ble hevet ut av leiligheten hans. Broren min fikk ny dame. De klistra hennes navn på postkassa. Den ble revet vekk dagen etter. Xen var innom hver dag å henta posten sin i kassa. Broren min ba ho å bytte adresse. Ho sa ho hadde gjort det. Men til og med lønningslapper og ting ho startet å abonere på etter ho flytta kom i kassa hans. Tok nesten 2 år før hennes post slutta å komme. Men det var fordi btoren min etterhvert tømte kassa. Skrev ukjent på alt av hennes post. Og leverte på postkontoret.

Sjalusi er ikke lett. Broren min ble en helt annen da det ble slutt. Folk sa han så mye gladere ut og smilte mye mer. Prøv en periode uten noe som helst kontakt med ho. Da ser du om det blir bedre for deg. Sjalusi er det ikke sikkert man blir kvitt noen gang. Og å leve slik i 60-70 år til må da bli slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi er ikke enkelt. Broren mon var samme en som var sykelig sjalu. Om broren min dro hjem fra ho. Så tok det 16 min og kjøre. Men måtte han stoppe for en bil på vei hjem. Slik at det tok 1 min lenger tid å komme hjem. Så var helvete løs. For ho ringte etter 16 min. Var ikke han hjemme da, så var han utro både her og der. Sjalusi er et problem som man ikke kvitter seg med så enkelt. Ho gikk til psykolog. Men måtte ha med morra si. Ellers bare løy ho.

En gang var de på fest. Broren min å dama satt i hjørnet på en buesofa. Broren min skulle på dass. Så han klatra over bena på folk og snubbla og datt på fanget til søstra til dama si. Da ble dama hans sur. På byen senere på kvelden så slo ho ned søstra si fordi ho hadde prøvd seg på han. Ble masse politi å styr ut av det.

Etter mange år sammen ble det slutt. Ho ble hevet ut av leiligheten hans. Broren min fikk ny dame. De klistra hennes navn på postkassa. Den ble revet vekk dagen etter. Xen var innom hver dag å henta posten sin i kassa. Broren min ba ho å bytte adresse. Ho sa ho hadde gjort det. Men til og med lønningslapper og ting ho startet å abonere på etter ho flytta kom i kassa hans. Tok nesten 2 år før hennes post slutta å komme. Men det var fordi btoren min etterhvert tømte kassa. Skrev ukjent på alt av hennes post. Og leverte på postkontoret.

Sjalusi er ikke lett. Broren min ble en helt annen da det ble slutt. Folk sa han så mye gladere ut og smilte mye mer. Prøv en periode uten noe som helst kontakt med ho. Da ser du om det blir bedre for deg. Sjalusi er det ikke sikkert man blir kvitt noen gang. Og å leve slik i 60-70 år til må da bli slitsomt.

 

 

Takker for svar ! 

 

 

Føler en liten lettelse allerede egentlig, kanskje stygt og si det men ... 

Utroskap er det værste jeg vet, og har sagt til å 1000 ganger, at vis jeg møter en dame jeg brått har lyst på mens vi er sammen , så ringer jeg heller og gjør det slutt over telefon enn å være utro. Selvom det heller aldri kommer til å skje. Første dama jeg var med var utro mot meg, og jeg har sagt til meg selv at vis jeg er det. så ja ... 

Kommer ALDRI til å være det.

 

 

Men det hjelper lissom ikke.... Nå er det torsdag, ho flyttet hjem på mandag etter jobb. Får meldinger stadig...

 

AV ALLE ting, så glemte jeg å logge av facebooken min på søndagskvelden, og den tok ho med seg hjem til foreldra sine. Ho hadde lest igjennom alt, og eneste jeg skriver med på værdagen og ellers er folk som skal selge / bytte biler eller liggnende. jeg snakker aldri med andre jenter, venne jenter er noe annet, men ikke prøve å sjekke opp eller noe..

Da hadde ho lest igjennom alt som tidligere nevnt. og mens jeg var singel , 3 mnd før jeg ble samme Madelen som ho nå heter, da hadde jeg en veldig god venninde ! Friends with benefits :) 

Ho leste igjennom den meldinga da, hadde helt glemt den tilogmed, så lite betyr det. Og mens jeg skrudde på tirsdagen fikk jeg den meldinga at jeg BARE HADDE Å RINGE HO NÅR JEG IKKE SKRUDDE LENGER... Sto det ....

Når jeg ringte, så lurte ho på hva dette var da ??!?      Da tenkte jeg, du må jo være syk i hodet ditt, jeg kjente ikke deg en gang, hva man har gjort før spiller vel ingen rolle ? og værtfall ikke nå 2 år senere ?!?!?!  

 

 

Er det jeg som er fjern her ? må nesten ha et svar... hva f*** skal jeg gjøre ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt vært i en helt lik situasjon.. Selv etter flere år sammen, så var det en lettelse når det var slutt.. Og det er jo ikke normalt når man er glad i noen.

Nå skal jeg ikke være super negativ, men jeg har lært av mine feil og etter mine erfaringer så blir det desverre ikke bedre.

 

Har fremdeles litt kontakten med x'en og nå 3 år senere, etter flere år hos psykolog så er hun enda ikke helt god når det gjelder forhold og sjalusi..

 

Det finnes alltid en annen jente som du passer perfekt med.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige, men selv etter å ha vært sammen med min bedre halvdel i over 25 år har jeg stadig (og har alltid hatt) stor respekt for hva som er hennes private sfære. Jeg åpner aldri brev som er til henne eller leser hennes mail/sms´er (selv om jeg vet hva passordene er). Vi deler ellers det meste inkl. økonomi, men jeg kjøper aldri større og dyrere ting uten å først konferere med henne. Ikke for å spørre om lov, men for å vise at jeg virkelig deler myndighetsområdet og ansvaret. Hun gjør selvfølgelig det samme i relasjon til meg. Dette fungerer for oss, men hvis jeg f.eks skulle finne meg en ny dame ville jeg ha begynt i den samme enden og så heller justert kursen fortløpende hvis det er dette som passer best. Jeg ville aldri tatt det som en selvfølge at man deler absolutt alt fra første dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg, Fredrik. Man skal ikke snoke i private ting selv om det ikke er noe å sjule. Ting kan også fort tolkes feil om det skulle skje. Om man snakker med ei venninne kan man fort ha en intern tone som kan virke feil for andre. Samme gjelder damer/dama om hun skulle ha en kompis som hun hadde noe interne greier med. Sånt er helt greit.

Vi er mennesker og har forskjellige relasjoner.

Folk har alt for lett for å objektivisere partneren sin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...