Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Kredittkort funkere bare ei stønn.. Det går over det. Det enkle er ofte det beste..

Det funker bare til det er tomt :lol:

Blomster med ett kort i en tingen!

Hmm, da skal jeg få trykket opp en hel bunke med kort med blomster på før jeg tar meg en rusle tur i område :love::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet dere ka. Selvfølgelig setter vi jenter pris på en oppmerksomher som f.eks blomster og kort, men det burde også gå mere andre veien...

Egentlig så holder det imassevis at mannfolka er snille og ikkje tar oss for gitt og får oss til å føle oss trygge, så kommer det mer enn nok kjærlighet og lidenskap i retur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet dere ka. Selvfølgelig setter vi jenter pris på en oppmerksomher som f.eks blomster og kort, men det burde også gå mere andre veien...

Egentlig så holder det imassevis at mannfolka er snille og ikkje tar oss for gitt og får oss til å føle oss trygge, så kommer det mer enn nok kjærlighet og lidenskap i retur.

Hmm, kansje ikke nok for alle damer, men kansje mange? At en mann føler seg trygg går nok andre veien også, som igjen igjenspeiler seg som beskyttende,snill etc.. med unntak av idioter som bruker vold, eller damer som bruker psykisk metoder. Enkelte damer tar også mannfolk for gitt, det er stor forsjell på være snill og dum. Men at enn har tid til gjøre ting sammen alene tror jeg kan være balsam iforholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er viktig og vise at man er glad i jenta jeg da. Gi oppmerksomhet når man føler for det og slike ting. komme hjem med en liten gave i ny og ned. Uten at man må ha noen spesiell grunn til det.

en ting som er veldig sann, og om veldig ofte funker er det som heter "Elsk meg når jeg fortjener det minst. Det er da jeg trenger det mest". Da har man kommet langt.

Men vis jenta at man er oppriktig glad i henne, og ikke ta henne for gitt. Da kommer man langt. .... Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold jeg har vært i har jeg alltid sørget for at han kommer hjem til rent og pent hus, middag og frokost på bordet osv. Å da få en blomst 2 ganger i året hvor det står på et kort at han setter pris på hva jeg gjør syntes jeg er "riktig". Di to blomstene gjør da at jeg vil fortsette med dette uten klaging på at jeg må gjøre alt osv. Det blir fort en vane for den andre å få alt servert og da få denne oppmerksomheten viser meg da at han faktisk legger merke til det jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro viplash? Det er noe enn gjør i kirka det he he. Neida, ganske enig med deg der men det skumle kan jo være at dama blir usikker for enkelte tror/tenker hva har du gjort galt nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro viplash? Det er noe enn gjør i kirka det he he. Neida, ganske enig med deg der men det skumle kan jo være at dama blir usikker for enkelte tror/tenker hva har du gjort galt nå da.

Eller så har du de som lever i god tro... (Sånn så meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro viplash? Det er noe enn gjør i kirka det he he. Neida, ganske enig med deg der men det skumle kan jo være at dama blir usikker for enkelte tror/tenker hva har du gjort galt nå da.

Eller så har du de som lever i god tro... (Sånn så meg)

Slike jenter skal en ta vare på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro viplash? Det er noe enn gjør i kirka det he he. Neida, ganske enig med deg der men det skumle kan jo være at dama blir usikker for enkelte tror/tenker hva har du gjort galt nå da.

Eller så har du de som lever i god tro... (Sånn så meg)

Slike jenter skal en ta vare på :-)

hehe, you know my story... Go du vennen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...