Gå til innhold

bimmers.no sin offisielle samlivstråd


528i
 Share

Anbefalte innlegg

Kvinnfolk er vanskelig å forstå seg på! Var på kino for et par uker siden med en, og for noen dager siden spurte jeg hun om hun ville bli med på date, og da svarte hun eksakt ''Ja jeg er leeeet med :D'' og nå spurte jeg hun når hun kunne tenke seg å gå på date, og da svarte hun ''vet ikke, jeg er deprimert nå.'' Og det var vist fordi hun måtte skrive noe lekse greier :S

Og selfølgelig skal jeg begynne å overanalysere ting så nå blir jeg helt ødelagt i hodet :P Nå er jeg usikker på om hun faktisk vil være med ut, og at første gang hun sa det var det bare fordi hun skulle være grei å ikke såre meg eller noe :P For jeg føler jeg har gjort det ganske tydelig at jeg liker hun. Vet egentlig ikke helt hva jeg vil med dette, men er litt deilig å få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

De fleste gangene man savner eksen, så er det egentlig pga sexen (tidenes rim + huskeregel)

Sex fucker skikkelig mye opp med følelser i hodet! Så om du har ei jente som du har det fantastisk med, som får deg til å føle bra og vil deg alt vel, så burde du jo drite i eksen, hun er jo tross alt eksen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er ikke her, men klart jeg blir nødt til å fortelle det visst det fortsetter.. Jeg bryr meg ikke så mye om dine meninger wicky, de var langt fra konstruktive..

+1

Jeg har vært der du der en gang i tiden. Du burde sitte deg ned og tenke på nøyaktig hvorfor det ble slutt med eksen. For det er utrolig lett å glemme det dårlige og kun huske det fine. Protip: Ta den nåværende dama di på en weekend på hotell et sted, kanskje et med spa. Kos dere så mye som mulig og prøv å lage et godt minne av det. Hvis ikke det får tankene dine av eksen så burde du gå til plan b.

Plan b: Spør eksen din om hun kan møte deg for en liten prat slik at du får "vekten" av skuldrene. Prøv da for guds skyld å få dette gjennomgjort uten noe hanky panky. Ingen vil ha noe utroskap. Hvem vet? Kanskje du kommer over det etter en prat! Lykke til kompis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk vært innom tanken på plan b der.. Men det er ikke lett å si hva man føler.. Men ingen hanky panky er jeg enig i, har aldri vært utro og skal heller ikke bli det..

Plan a høres bra ut tror nesten jeg må prøve det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...